Genelleme cümleleri kesin doğru olmamakla birlikte biraz can sıkıcı olabilir."Bütün ev sahiplerinin gözünü toprak doyursun."   Tüm ev sahiplerinin Allah belasını versin."gibi.Bunları çoğaltabiliriz,"tüm sosyal medya kullanıcıları dolandırıcıdır vs."

Ev sahibi-kiracı sorunu, gelin-kaynana sorunu gibi kronikleşmiştir toplumumuzda;kavga gürültü,mahkeme,tazminat...

Bunca şikayet ve hakaret edilenlere inat;örnek alınması gereken,övülmeye layık,eli öpülesi ev sahipleri yok mu,elbette var,benim ev sahibim Ramazan amca mesala.

Dört yıl oldu bu eve taşınalı ve hem evden hem komşularımızdan hem ev sahibimden çok memnunum çok şükür,daha önce böyle güzel yürekli insanları tanımadığım için de pişmanım.

Ramazan amca;altmış yaşlarında, iki kızı var birisi evli,bir kaç yerde dairesi ve dükkanı var,konuşma engelli ancak okuma yazması var,işaretlerle antamadıklarını yazarak anlatıyor.

Dün kızı aradı,kiralık sözleşmesini yinemek için ancak zamlı olacak ve yaptığı zamı söylerken bana da soruyor:
"Babam böyle istiyor siz ne düşünüyorsunuz? Zam konusunda asla diretmiyor,evin su ve elektrik tesisatında bir sorun olsa haber verir vermez gelir tanıdığı ustaları çağırarak yaptırır ve bizden beş kuruş para istemez.

"Bu aylarda biraz sıkışığım amca,üç aylık kirayı ödeyemicem",desem, hiç bir itiraz etmeyeceğine o kadar eminim ki.

Engelli kardeşlerimizde merhamet duygusu biraz fazla gibime geliyor,sana müteşekkirim Ramazan amca,Allah,herkesin karşısına senin gibi gönlü zengin ev sahiplerini çıkarsın.
( Ev Sahibim başlıklı yazı berberce tarafından 27.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.