Niyet Hayır Akıbet Hayır
        
                  2005 yılında Muş Varto’da Türkçe Öğretmenliği yapıyordum. Evimin hemen yanında bir cami vardı. Anlara’da Camilerin içi ve dışı çok şaşalı olduğu için bu küçük cami bana çok bakımsız geldi. Size belki abartılı gelebilir fakat bu caminin mihrabı bile karmaşık duruyordu. Daha evvel inşaat işi yaptığım için caminin haline çok üzüldüm. 
                   Önce memur arkadaşlardan para topladım. Daha sonra dindar esnafların vesilesiyle hem ayni hem nakdi yardımlar geldi. Bilahare Erzurumlu zengin bir abimiz mihrabı ahşaptan yaptırıp montajını üstleneceğini söyledi. Biz hayırsever arkadaşlarla bayram ettik. Çünkü ilk hedefimiz mihrabı güzelleştirmekti.
                  Olanlara hayret ediyordum. Topladığımız miktar caminin iç badana boyasına anca yetiyordu. Rabbim yollar açtı. Birilerine ilham eyledi. Biz bir adım attık, bin oldu. 6 ay gibi kısa bir sürede, zemin tahta ile kaplandı, yan duvarlar 1 metre ahşap ile güzelleştirildi. Yeni halılar serildi. Cami girişi ve ayakkabılıklar yenilendi. Ne verirsen elinle o da gider seninle!
( Niyet Hayır Akıbet Hayır başlıklı yazı Ferhadi tarafından 26.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.