Günlerden Deprem Ayazı Körkıyamet Zemheri 6

Aliskanliklarla algilari yönlendirip yönetmek; algilarla aliskanliklari yönlendirip yönetmenin karsilikli birbirini ortaklasa paslasarak tesis ve takviye eden tamamlayici INSAN YAPIP ICAT etmenin en etkin aksam ve unsurlaridir.

 Cünkü bu sayede aklini iradesini idrakini özgürlügünü bellegini birikimini düsüncesini hissini zevkini duygusunu davranisini hevesini hayalini …kisacasi yetkin ve yetiskin insanlik zenginliginde ne varsa kisiyi toplumsal aidiyetinden param parca olmus ve kendi hakki hukukuna koymayan bilincten ve duyarliliktan yoksun kilarak; kendilerini yeryüzü hayatinin  PATRON TANRILARI olarak dayatip zorunlu tüketimlerin her hal ve hususuna yatkin uygun muhtac mahrum TEK TiPLiLIGiIN kurulu düzeneginde  bagimliliklariyla cebellesen kalabaliklara hükmetmek;  ve soygun sömürü piyasasini sinirsiz sorgusuz yetkiyle calistirip isletmek;

 Doyumsuz kanaatsiz hükümranligin keyfine buyruk kafasina göre takilarak icinden gecen her hevesi akla hayale gelmedik yol ve yöntemlerle ÖLÜMSÜZLÜGÜ kesfetmekle beraber; herkesin ve herseyin dogal yapisini degistirip yeryüzü hakimiyetini tek basina diledigi sekil bicim yol kalip ve yöntemlerle dönüstürmeye formatlama arzusu; akli fikri sorumlulugu paylasimi ve nice insanlik degerlerini günden gündemden cikararak acimasiz vicdansiz  bencilligine yenilmis ve yanilmis insanda hep vardi zaten.

 ENGLISCHES GARTEN markasiyla yollari, tepeleri, tümsekleri, cukurlari, gedikleri, taslari, duvarlari, elbiseleri, yüzleri, esyalari, agaclari, cicekleri kivirip büktügü SABLONLAMALARA göre dogal halinden cikararak kendi zevki keyfine göre ( NERON DELIRGINLIGiYLE ) modelleyip geometrik sekilsellikte herkesi ve herseyi aklindan gecen sapkinligin hirs ihtiras kibir ve kaprislerine göre yapip bozmak; özel kendilerine seckin soylu imtiyazli maskesi takan ROKOKO GENC SiTiL sosyeteciligi devrinde zirveye tirmandi ve asagidaki sefil kalabaliklarin her buyruga herseyini bagislayan dert tasa kaygi sorun ve toplu ölümleri üzerine cöküp cöreklendigi `üzerinde Günes Batmaz ` emperyallesmeler cellatligindaki doruktan püskürüp disa vurdu. Ordan YURO-AMERIKAN ortaklasa yapim yönetim denetim ve kontrol merkezleri yeryüzünü üzerindeki kul köleleriyle beraber sorgusuz sinirsiz kendilerinin mülkü görmeye dair örgütlenip kurumsallasti.

 Aslinda IMPARATORLUKLAR CAGININ sona ermesiyle, kendilerini toplumlarinin üstünde görüp bilen seckinlik imtiyazlilik yetkisiyle kent soylulari tüccarlarini, toprak derebeylerini, reklamci cigirtkanlarini, pazarlamaci tefecilerini, bankacilari, borsacilari, sanayicileri ve  bütün ekli ulakli medyatik soytarilarini ve carsi pazar marka moda market magazalarini, zorba devriyesi gezen mafyalarini hepsi beraberce hep birlikte modernize ederek NEO LiBERAL Serbest Piyasaci Kapitalistlikte harmanlayan ortakligin örnek anlasmasiydi; algiyi aliskanliklariyla formatlayip denetleyen yönlendiren ve yöneten milada dair  ENGLISCHES GARTEN. Orda kral kimliginde dahi olsa, gösteriste sinir tanimamanin özel ödenegi pesin ayrilmis OTLAKCILIKTAN sülüklük ederek zevkini sefasini sürmenin en yukarisinda olmakla  sembolik  bicimselliginin devlet mühürü tasiyan; ve güncelde yetkili Kapitalistlikle eskisi devre disi birakilmis yetkisiz Monarsiyi her türlü toplumsal tepkiye karsi ortak cikarda bulusturup anlastirmis makamsal mertebede kendisine sunulanla yetinmenin disinda hic bir hükmü yetkisi yoktu.

 Bop…örnegini ordan özenerek Dinler Arasi Diyalog Fethul Metal arabuluculugunun ayni niyet mksat cikar ganimet servet yagma rant yikim mülk villa saraylasmalar ugruna, Akepe Mafya Medya Mütahit Holding Borsa Banka Pekaka  ve diger unsur eleman pazar piyasacilarla kurduklari koalisyon ortakciligi sayesinde`Yeni Osmanlicilik` reklam markasi altinda kurgulanmis projelerin - oluktan hic süprülmeme sartina bagli yeminli- ödüllendirildigi kullanisli seckinligin madolyonlusu olarak algisi ve aliskanligi özel operasyonlarla cökertilen toplumsal enkaza tekellestirildi.

 Yani depremlerden evvel ve ölcülmeyen siddetli sinme sizma cökme ve cullanma sarsintilariyla BOP; devlete ülkeye ve Türk toplumunun yasam hanesine herseyin ve herkesin ESIT YURTTASLIK ilkesine dayali özgürlügünü aklini fikrini iradesini hakkini hukukunu duygusunu duyarliligini kendi yagma yikim talanciligina göre formatlayarak- her yikici catlakligin altindan pekkaka ve fethulmetal servis sunum ajandasinin ciktigina dayali döseli-  tedavüle koyup nufuz ettirildi.

 Böylelikle Türkiye Yakini cografyalarda BOP özel kundak ve kuryeligi sayesinde haritalar bir kez daha SAYS PIKO cetveline göre kesilip bicilirken; taaa ÖZAL devri dünyanin bütün soygun sömürü cellatligini bünyesinde toplayan CEKiC GÜC Türkiye`ye karargahlandirilarak `Ucusa Yasak `  koordinatlari verilip ardindan bölük pörcük ettikleri ülkelerin ilk siralistesinde IRAK Türkmenler`i ni tüm görülen duyulan yerlerinden uzakliga kapatip kesintisiz araliksiz bombaladiktan sonra arindirdiklari etnik temizleme katilligine BARZANI usakligini devletlestiren sürecler silsilesi yasandi.

 Ayni sürec artarak yogunlasan siddetiyle, özel proeler icin yerli isbirlikcilerinin dis kaynakli isgalci yayilmaci ortak cikar DAVA DOSYASINDA makam mevki mertebe  servet saray villa sahibi yapilarak kurgulanmis YAGMA YIKIMLAR odaginda deneyimledikleri yol yöntemlerle sürdü devam etti. Böylece petrol kuyularinin basinda ele gecirdikleri yikim ganimeti sarhosluguyla Pekaka ve Yuroamerikan tirlar dolusu silahlanmis ittifakta somurup siritarak poz kesti.

 Yeni Osmanlicilik markasiyla algisini ilgisini beklentisini ve aliskanliklarini ENKAZ ettigi toplumsal iradesizligi kafasinin estigi ve diledigi zevke, kedere, kadere köreltip baglayarak; kurgulandirildigi yagma yikim projelerin icabi geregi tüm cografyalarin üniter devlet yapisini degistirerek hayati kaymis ve kararmis haritalar üzerinde degistirip düzenlemeye dair onmilyonlarca Suriyeli ve yüzbinlerce diger her kimlikten insan kalabaliklari Türkiye`ye silkelendi süprüldü.

 Yuro-Amerikan ve YUNAN ortak silahlasma pozlasmasi tipki Pekaka Yuro- Amerikan selfi cekismesi gibi  Türkiye etrafini karargahlanarak kusatan savas gemileriyle iyilik güzellik numaralari altinda üst kurup tehditkar isgalcilige ittifaklasirken; tam da deprem acilariyla bogusulan bu günlerde NATO temsilcisi belli ki hic de hayra alamet olmayanlar icin Türkiye`ye geldi ve gitti. Tarihi kayitlarda ise Pekaka pustlugunun fabrika ayarcini verenlere göre canak yalayan Apo, Yunan büyük elciliginden paketlenip helikoptere bindirilmisti.

 Simdi yikimi ve acisi hepimizi derinden yaralayip üzen MARAS merkezli depremde -HAARP ihtimali olsun olmasin- sürekli BETONARME ekonomisiyle sürükleyen sonun felaket derecesi her ne pahasina olursa olsun umrunda itibarinda bile olmayan akil fikir niyet kurgu oyun maksat yaklsimlariyla, algisini ve aliskanligini kendine uygun soygun sömürüleri daim kilmak icin hayati, toplumu ülkeyi herkesi ve herseyi korku kahir kaygi endisenin hapsettigib tüketim acligina felaketler kaderine ve kulluk kölelik piyasasina terkederek;  her konumda hakli ve üste cikmanin sorgulanamaz üstünlük tasarmciligiyla hiddetini öfkesini bagirip cagirmak ; bugüne kadrki bütün CARPIK YAPILASMA ve kacak siyasallasma suc ve sabikasini temize cikarmadigi gibi, tavri tutumu hic degismeyen yaklasimlarla görevlendirildigi projelerin aksaksiz sorunsuz calisip islemesinden baska hicbirsey anlatip ifade etmemektedir.

Yani, herseyi zahmetsiz sorunsuz – yüksek sosyeteden devsirdigi lüks marka ve markajli carsi pazar tüketim bagimliligini, beton ekonomisiyle cekip cevirerek herkesin özenip imrendigi bagimliliga kul köle oldugu algi ve aliskanliklar temelinden -  soygun sömürü keyfiyetine özellestirmeye yapildigi kurgulardan ibaret tahrip gücü bütün yer ve gök sarsintilarindan daha etkili yagma yikim ekipmaniydi zaten BOP.

Üzücü olansa maddi manevi her yerden ve yönden kaybimizin ölcülemez derinlikte ve büyüklükte  oldugu ; dünyasi yerlesik hayatindan ve düzeninden koparak yeni hayatlarda onca aci kayip yitik ve izdiraplarla yeni hayatlara baslamanin travmatik ve dramatik zorluklarinin yani sirasina; depremle yikilan ev bark yurt mahle sokak lrin terkedildigi yerlere DEMOGRAFiK YAPISI zaten mülteci alimiyla darmadagin olmus yeni kimsiz kimsesiz bosluga ve sahipsizlige; süprülüp yayilmasi muhtemel isgal kalabaliklarinin her tarafta firsat bekliyor olmasidir.

 Tüm aci kayip yitik ve ölümleriyle acisi tarifsiz gün ve gündemimize  en icten duygularla gecmis olsun ve  bassagigi dileyerek , zor da olsa toplumsal dayanismanin gücüyle yaralarimizi sarip üstesinden gelecegimiz her sorun sonrasinin mutlulugu herkese erisen ve hepimizin Türkiye Cumhuriyeti akli fikri yolu yönteminde yurdu adi adresi olan ; hakka hukuka onura kültüre sanata aidiyete özgürlüge itibara güvene sevgiye saygiya, bitmez tükenme selam sevgilerimle.

 

Seyfi Karaca……….Subat / 23

( Günlerden Deprem Ayazı Körkıyamet Zemheri 6 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 26.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.