Hangi birisini sayalım ki şu sosyal medyayı  kullananlardan;

Cahili de var,alimi de var,

Yazarı da var,okuyanı da var,yaygara çıkaranı da.

Soyunanlar da var dolandıran da.

Sarıklı, sakallı,cüppeli olanı da var çıplak olanı da.

Müslüman olanı da var gayrimüslim olanı da.

Faydalı olanı da var sapık olanı da.

Kısacası her ülkeden her dilden her din den her mezhepten her fikirden insan topluluğu demek sosyal medya,her yaştan kullanıcısı var.

Evli bir ablamıza tanımadığı birisi mesaj atmış,o da bunu kafaya takmış, veryansın ediyor.
-Abla boşver,diyorum,unut gitsin.
-Ona gününü göstereceğim diyor,benim kim  olduğumu öğrensin.

Yanlış anlaşılmasın ben bu tip insanları savunmuyorum,kınıyorum,ancak interneti macera olsun diyerek kullananlar var,kimse kimseyi rahatsız etme hakkı yok ama ne kadar söylersen söyle,yazarsan yaz,nafile.

Araştırıp o adamın kaldığı yeri bulmuş,yangına körükle gidiyor,sivri dilli ablamız ikna olmuyor.

-Başına dert alma,dediğimde şöyle dedi:
-Başıma neden dert alayım maşalar varken...

Derin derin düşündürdü  bu cümlesi beni,bir kadının koruyucu melekleri sırasıyla;babası,kocası,kardeşi ve sevgilisidir.

Dedim:"O gönderdiğin maşalara  adam,'siz kim oluyorsunuz,size ne,'diye sorarsa ne cevap verecekler?"

Ayrıca  rahatsız olmak istemiyorsa sosyal medyanın bazı ayarlarlarını uygulayarak bu sorunların önüne geçebilir,bilmiyorsa bilen birine sorabilir.

Kapıyı açık bırakıp hırsıza suç bulmak çok saçma bir davranıştır.


( Maşa başlıklı yazı berberce tarafından 20.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.