Asistanı rapor veriyordu  doktor beye:

"Hocam bildiğiniz gibi  bu hastamız iki aydır  yoğun bakım ünitesinde yatıyor ve hiçbir ilerleme yok bilakis her geçen gün durumu kötüleşiyor,istediğiniz bütün tetkikleri yaptık ancak olumlu bir netice alamadık ama siz dün  hasta yakınlarına neden 'sabredin,geçecek,'dediniz?"

Doktor beyin cevabı yine aynıdır:
-Sabredin,geçecek.

Asistanı:"Hocam,der,solunum cihazını çektiğimiz an ölecek."

"Ben ölmeyecek demiyorum ki,geçecek diyorum."

Asistanı kızmaya  başlar;
-Hocam, der, bari yakınlarına söyleseydiniz de hazırlıklı olsalardı.

Doktor bey,elindeki şırıngaları  cebine koyarken şöyle demektedir:

"Bu dünyada kim hazır ki ölüme onlar da  hazırlıklı olsun ayrıca 'geçecek'dediğimde anlamış olmalıydılar şunu unutma,hastalık geçer saflık geçmez.
( Saflık başlıklı yazı berberce tarafından 18.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.