Otobüs tıklım tıklı,karlı bir kış sabahında şehre doğru hareket ediyor,kimi yolcular derin uykuya  dalarken  kimisi kulaklığını takıp müzik dinliyor hayale dalarak.Şoföre ikazlar:
-Dikkatli git ha!
-Kış lastiğini takmış mıydın agabey?
-Donduk yahu,bu kadar insanların nefesi ısınmamıza yetmiyor.
-Kim bu sarımsak yiyen,hiç utanma yok mu sizde?

Bir köşede kitap okumaya çalışan genç ile karşı koltukta tesbih çeken genç,birbirlerinden rahatsız olup tartışmaya  başlıyorlar:

-Şu tesbihini yavaş çeksene birader,cami mi burası?

-Zikrin yapıldığı yeryüzünün her köşesi camiidir.

-Beni rahatsız etmene hakkın yok,anlamıyorum okuduğum şu kitabı.

-Benim kimseyi rahatsız ettiğim yok ayrıca benim kitabım da bu,sen, insanların yazdıkları saçma sapan kitaplarını okurken,ben,hakikat ve kudret sahibinin kitabını okuyorum.

-Ne okuduğum seni ilgilendirmez,sadece sessiz ol!

-Sen de beni rahatsız ediyorsun sabahtan beri.

-Nasıl?

-Her dakika  burnunu çekerek hem dikkatimi dağıtıyorsun hem tiksindiriyorsun.

-Üşütmüşüm biraz,gribim.

-Ben de müminim...
( Tesbih başlıklı yazı berberce tarafından 17.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.