Nasıl oldu bilmiyorum gecenin 4:17’sinde bir sallantı arka arkaya gelen büyük bir vurgun. 

Ne şekilde çıktık hayata dair hiç bir şeyi düşünmeden tüm hayalleri hayatları geride bırakarak ayakta bir terlik sağnak yağmurun altında üst üste yıkılan binalar hayatlar ile çığlık çığlığa kıyametin ortasında sevdiklerimize koşmak dışında hiç bir şey yapmadan ilerliyorduk. 

Yaşadığımıza şükretmek bir kenara iken acının en büyüğü olan kalp sancısını çekmek hiç kimse olmayınca ellerimiz kanasa da o enkazlardan tanıdığımız tanımadığımız ölü bedenlere ulaşmaya çalışmak güçlü durmak için ağlamayı unutmak üst üste gelen bedensel çöküntünün resmiyeti idi. 

Devam eden kayıpların ardından hiç tanımadığım bir kardeşimizin kurtulması en büyük sevincimiz alkışımızdı. Hala da öyle.. 

Anlatmaya gücümün yetmediği kelimler var tüm dostlarım tanıyıp tanımadığım herkesten tek beklentim bir dua. Belki de yine bir kardeşim bunca saat sonra kurtulur. 
( Enkazından Sağ Çıktım başlıklı yazı Gizem26 tarafından 16.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.