Israrla sormalarına rağmen ben de ısrar ve inatla cevap veriyorum meraklılarına:

-Sen onunla dost değil miydin?
-Dosttum hem de yıllardan beri.
-Ona borç da verirdin.
-Tabiki verirdim hala borcu var bana unutmadım eğer o unuttuysa da hatırlatırım, zor zamanında çok yardımcı oldum.
-Onu severdin.
-Hem de kardeşimden çok severdim ancak o benim sevgimi hak edecek hiçbir şey yapmadı,yapmak istemedi.
-Onunla görüşecek misin?
-Yüz yüze  görüşmediğim gibi  telefonlarını da açmıyorum ne yüzünü görmek istiyorum ne sesini duymak.

Aramızdan  su sızmazdı bir zamanlar ama şimdilerde aramıza  kara   kedi girdi,eski dostluğumuzdan eser kalmadı,sebebine gelince:

Akşam üzeriydi kafede buluşup  sohbet ederken;
-Ben yarın işe gitmeyeceğim,dedi. Hasta olabileceğini düşünüp sordum:
-Neyin var?
-İşim var,dedi ve anlatmaya başladı.

"Bir bayanla tanıştım,benim bekar olduğumu bilmiyormuş,ben ona verdim numaramı o  da bana verdi numarasını ve konuşmaya başladık,hoşlandık birbirimizden, boşanma aşamasındaymış,yarın onunla buluşacağız."

Bana ister kız ister küs İdris,seni tanıdığıma çok pişman oldum ve senin gibiler benim arkadaşım olamaz bundan sonra.O kadar sinsiymişsin ki saman altından su yürütüyormuşsun da haberimiz yokmuş.
( Kara Kedi başlıklı yazı berberce tarafından 14.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.