Rabbimden Cümlemiz İçin Hayırlısını Dilerken

 Deprem 'Geçmiş olsun' mesajları ve sözleri: Depremler için paylaşılacak  mesajlar - En Son Haber

Her ne kadar altı şubatta gece 4:17 de depreme yakalanmasak ta, yakalanmış sayılırız elbette kardeşlerimize dua ederek onlara Rabbimden cümlemizle beraber hayırlısını dilerken. O tatlı uykuda üstümüze çöken betonlar yoksa da bizde altında kaldık o gece aynı sancıyı hissederek! Kaygı şüphe her zaman insanlığını unutan müteahhitlerin üç kuruş fazla para kazanmak için, demirinden çimentosundan çaldığı evlerde oturmanın emin olamama haliyle devam etse de hepimiz sağ kalanlar dâhil cenaze namazımızı kılmadan kendimizi gömdük! Artık öldüğümüze göre geride değerlendirme yapmaya gerek kalmadı ve günahlarımızla, insanı yok sayan halimizle cehenneme odun taşırken artık gerisinin iyi olacağını sanmak umutsuzluk olmasa da, beş liralık ekmeği on beş liraya satanlarla yaşamak artık mümkün olmayacak ve bunları asmadan da dünya bir dünya olmayacağı kesin!

 

Sevmek günah değilken günah sayıldı kimse sevmedi

Toprak altında kaldı insanlığımız kimse ders almadı

 

Oysa doğruları söylemeye yapmaya alışkın olmamız gerekirken, yalanlara alıştık yalan söyledik yalana sarıldık işte toprağın altındayız işte gerçekle baş başayız! Ayağa kalkma vakti diye adım atamayan biz işte diri diri toprağa gömüldük hani nerede yastık altındakiler, kasadakiler, evler, arabalar? Şimdi hataları telafi etme zamanı diyemiyorum bunca vicdansızların hala bu afette kasasını doldurmak için vicdanını satanları, toprağa gömmeden bu depremler son bulmayacak galiba? Başımız sağ olsun, selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Rabbimden Cümlemiz İçin Hayırlısını Dilerken. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.