Tarih 2002  yine aylardan şubattı,soğuk ve kar vardı.Köyümüzde lise olmadığı için  en yakın ilçeye  giderdik taşımalı ve yaklaşık yirmi dakika sürerdi,üşürdük,hastalanırdık ama okuldan asla bıkmazdık. Köylü çocuğu olduğumuz için okumaya- yazmaya düşkündük çünkü okumaktan başka çaremiz yoktu,babalarımız çiftçiydi,annelerimiz ise her sabah sıkı sıkı tembihlerdi:

"Kimseyle kavga etmeyin,aç kalmayın ve derslerinize  çok çalışın!"

Ben de başarılı bir öğrenciydim,sınıfın gözdesiydim,teneffüsteydik matematik öğretmenimiz beni yanına çağırıp:
-Hüseyin,  seni halk eğitim müdürümüz bekliyor,deyince çok şaşırdım,benimle ne işi olabilirdi ki...

Halk eğitim merkezi,o sıralar,bizim okulun arka tarafında  tek katlı binaydı,hiç gitmemiştim ve müdürün ne ismini biliyordum ne odasını.

Saçımı başımı düzelttim,ceketimi ilikledim oradaki görevliye sorarak  müdür odasının kapısını çalarak içeriden "gir," sesini işiterek  endişeli bir şekilde girip bana gösterilen koltuğa oturdum.

Görüşmemiz  yarım saat sürmüştü şöyle demişti hocamız:

"Cumartesi ve pazar günleri kurslarımız var üniversiteye yönelik,cüzi miktarda,eğer katılmak istersen yardımcı olabilirim hem derslere okuldaki öğretmenleriniz girecek ve seni onlar tavsiye etti."

Cumartesi günleri bizim köyden  ilçeye dolmuş olmadığını,istesem de gelemeyeceğimi söylediğimde biraz morali bozulur gibi olmuştu ve :

"Pazar günleri gel,diyerek ısrar etmişti"

İsmail hocamın enkaz altında kalarak can verdiğini,cenazesinin ise ikindi namazı mütakip defnedileceği  haberini aldım bu sabah,yıkıldım...

Hayatlarını kaybeden tüm kardeşlerimizin ruhu şad olsun,mekanları cennet olsun,yaralılarımıza acil şifalar,kurtarma ekiplerimize Allah,sabır,güç ve kuvvet versin.

Seni unutmayacağız hocam....
( İsmail Hocamız başlıklı yazı berberce tarafından 8.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.