"Geçmiş olsun" demekle bazı meseleler geçiyor mu bilmiyorum ama ben ağlıyorum,bu sitem dolu yazıyı da ağlatmak için yazmıyorum.

Beş yıl ve on yıllık kiracısını  evinden çıkartıp evini iki ve üç katına kiraya veren ev sahiplerine, geçmiş olsun...

Sıcacık odasında bacak bacak üstüne atıp devletin,gerektiği zaman gerektiği miktarda yardımı  ulaştıramadığını söyleyen yüzsüzlere,geçmiş olsun...

Battaniye ve temizlik ürünlerine fırsat bilip  zam yapan ahlak yoksunluklarına, geçmiş olsun...

Karısının,sevgilisinin veya arkadaşının  yarı çıplak videosunu paylaşıp eğlenen  sapık zihniyetlere, geçmiş olsun...

17 ve 14 katlı binanın projesini çizen mimara,yapıp teslim eden müteahhite ve buna onay veren yerel yöneticilere,sizlere de geçmiş olsun.

İnsanları ömür boyu borçlandırmaya sevk edip bazı konularda sessiz kalan faiz lobilerine,geçmiş olsun..

Dikey yerleşim yerine yatay yerleşim planlarını hayata geçirmeyen veya geçirmek istemeyen tüm bürokratlara,geçmiş olsun...

Büyük şehirlerde büyük binaların altı  hep iş yeri(kuaför,market,kasap,manav,mağaza, eczane vb.)buraları işletenlere de bunlara seyirci kalan tüm vatandaşlara da geçmiş olsun.

Kendi hayatından çok  başkalarının hayatlarını merak eden,kendisini hep dev aynasında görüp  kendi kusurlarını örtbas eden sözde imanlı görünüp tüm imansız ve vicdansızlara,geçmiş olsun...

Bu dünyanın gerçek sahibini unutup  dünya malına tapan tüm fanilere,geçmiş olsun...

Ailesini,akrabalarını ve arkadaşlarını gözü görmeyen,ölümü unutup ölümsüzmüş gibi yaşayan canilere, geçmiş olsun...

Beni  seven sevmeyen,beğenen beğenmeyen,yazılarımı okuyan okumayan,fikirlerime katılan ve katılmayan bütün arkadaşlarıma ben sizlere hakkımı helal ediyorum,sizler de bana  haklarınızı helal ediniz;değil bir dakika bir saniyemizin bile belli olmadığı şu günlerde....


( Geçmiş Olsun başlıklı yazı berberce tarafından 7.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.