Sevgi Üzerine Bir Kaç Kelam


Nerde nasırlaşmış, sevgiden sağır yürekler görsem
Yüreğim burkulur, hüzünlenirim!
Bilirim ki sevgisiz yürek susuz çöle benzer! Yetişmez hiç bir güzellik. Kanatları hep kırıktır onların. Uçmasını hiç bilmemişlerdir.

Çok görmem onlara aslında yüreklerinde ki nasırı
Sonuçta kim bilebilir ne görüp?
Neler çektiklerini?
Belki onlar da hiç sevgi görmedikleri için sağır ve dilsiz olmuşlardır. Yüreklerine dokunulmayan insan nerden bilebilir yüreğe dokunmayı, sevmeyi... Sevdikçe, sevildikçe gönüller de çiçek açılacağını...

Dünyanın en ulvi duygudur yürekler de sevginin binbir halini taşıyıp, tohumlarını yüreklere saçmayı bilmek, becerebilmek...
Sevgidir yürekler de çiçek açtıran duygu.. Ah bir bilebilsek, başarabilsek bunu dünya ne güzel olacak..

Her derdin, her hüznün, her mutsuzluğun, her ince hastalığın... sebebi "sevgi" denen duygudur  bence.. Yüreğinde sevgi barındıran, Seven ve sevilen dünyanın en şanslı canlılarıdır..

Yaşadığımız sürece sevmek ve sevilmek ister her yürek.. Kimi bu duyguyu belli eder, Kimi de belli edemeyip yukarıda saydığım duygulara maruz kalır.. Melankolik, ruh sağlığı bozuk bir birey olur sevgiyi yaşayamayan insanlar.. Sevgiyi yaşayan her insan ise mutlu, sağlıklı huzurlu.. Bir birey olurlar...

Öyleyse, sevgi denen duyguyu tatadabilmesi için insanoğlunun gelin bugün bir adım atalım ve yüreklere dokunalım, yüreklere dokundurtulalım.. Eminim bunu yaptığımız da içimizi  tarif edilmesi mümkün olmayan sevinç kaplayacak, iç huzuru yakalayacağızdır..

Yüreğimizde sevginin binbir halini yaşayalım ve yaşatalım.. 

Haydi sokağa çıkıp ilk gördüğünüz insana sıcacık bir " Merhaba" diyerek başlayalım işe.. Eminim arkası çorap söküğü gibi gelecektir...

Bence her insanın yüreğin de mutlaka bir sevgi vardır ve çıkartılmayı bekliyordur. Vatan sevgisi, evlat sevgisi, aile sevgisi, özgürlük sevgisi, kitap sevgisi, hayvan sevgisi... yeterki içinizde ki sevgiyi çıkqrmasını bilip yaşayın, yaşatın..

Unutmayın ki sevgisiz bir çiçek bile zamanla solmaya, ölmeye mahkumdur. Sevgisiz yürek her zaman üşümeye mahkumdur.. 
O yüzden kendimize bu kötülüğü yapmayıp her daim sevelim sevilelim...!

Yüreklerden sevgi hiç eksik olmasın...

05.02.2023 Ankara P.ÇETİN
( Sevgi Üzerine Bir Kaç Kelam başlıklı yazı Kara kız tarafından 5.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.