Ben bu kadın- erkek ilişkisine akıl sır erdiremiyorum bir bakıyorsun herşey güllük gülistanlık hayaller toz pembe bir bakıyorsun kanlı bıçaklı iki düşmanlar.İstatistik,muhasebe ve matematik bilimlerinde bile bunların ilişkisinden karmaşık bir formül yoktur.

Eşinden nefret ettiğini ve en kısa zamanda bir celsede boşanmak  istediğini her seferde dile getirince ona çok kızardım,"sabret,düzelir,"dedikçe  o hep karşı çıkardı.

Onca işin gücün arasında iki dakikalık sohbet etme fırsatını yakaladım onunla,gözüme ilk çarpan aldığı kilolarıydı ama güzelliğinden hiçbir şey  kaybetmemişti.

Şöyle bir konuşma geçti aramızda:

-Umut'umu  bekliyorum,bebeğimin ismi,çok heyecanlıyım anne olacağım için,babası da öyle.
-Babası...
-Biliyorsun canım işte,Murat,seminerde tanıştırmıştım sizleri.
-Ama siz...(Sözümü kesti)
-Boşanmaktan vazgeçtik çok düşündüm ona bir şans daha vereceğim.
-İyi ama bu kaçıncı şans?   (Gülüştük)

Ne demiş atalarımız,doğmamış çocuğa don biçilmez ama şimdilerde ismi de hazır bebeğin,giysileri de  odası da.

( Umudumu Bekliyorum başlıklı yazı berberce tarafından 4.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.