Dünyanın Bütün Suçluları Ayağa Kalkın
A B Denemeleri DÜNYANIN BÜTÜN SUÇLULARI AYAĞA KALKIN


Dünyanın bu denli kötü gidişi, katliamlar, yıkımlar, harpler, iç savaşlar. Hepsi bize olayların ardında suçluların var olduğunu göstermektedir. Gargat ağacının Yahudileri saklaması ve aynı zamanda göstermesi gibi bu olaylar da suçluların varlığını bildiriyor. 

Biz de bu yüzden suçlu ayağa kalk diyoruz. Hatta hitabımızı genişleterek’ Dünyanın bütün suçluları ayağa kalkın diyoruz’. Bushlar, Obamalar, Putinler, Stalinler, Leninler, Maolar, Mussoliniler, Hitlerler ya siz Malikiler, Rafsancaniler, Ruhaniler, Sisiler, Esadlar, Kral Fahdlar siz siz ayağa kalkın. Dünyanın bütün suçluları ayağa kalkın. 
Bütün zulümler, soykırımlar, isyanlar, katliamlar sizin başınızın altından çıkıyor. Asıl suçlu sizsiniz. Sizin insanı merkeze almayan, hep kazanmak, daha çok kazanmak üzerine yapılan planlarınız yüzünden hepsi bunların. Ne Taliban, ne PKK, ne İşit, ne El-Nusra hepsi sizin yüzünüzden, hepsi sizin eseriniz.
 
Ne yaptınız, ne ettiniz dünyayı bir kaosa mahkum ettiniz. Gün geçmiyor ki bir yerlerde bir kıyım, bir katliam, bir soykırım olmasın. Gün geçmiyor ki bir göç dalgası, bir isyan fırtınası esmesin. İşte bunun için ‘dünyanın bütün suçluları ayağa kalkın’ diyoruz.
 
Bu gün işit terörü dediğimiz olay nasıl gelişti bir düşünelim. Irak’ı işgal eden Amerika Saddam’ı devirmiş, Sünni Saddam iktidar yerine ki –Sünniliği de tartışmalıdır- aslında Baasçı komünist iktidarını yok etmiş, ordusunu dağıtmış, devlet kurumlarını tahrip etmiş ve sonra yerine sözde demokrasi ve kartondan devlet bırakmış, bir yandan Sünnileri devre dışı bırakmış, İran ile işbirliği halinde bir Şii yönetim bırakmıştır.
 
Bu yönetim bırakın Irak’ı yönetmek, birliği bozucu tüm eylemleri gerçekleştirmiş, adeta bir Şii devleti gibi Sünni varlığına savaş açmıştır. Bu mezhepçi yönetim anlayışı ve kışkırtıcı, ayrımcı politikalar olayları bu günkü noktaya getirmiştir.
 
Kimdi bu işit. Dün el-Nusra adıyla başlangıçta Esad’a karşı savaşıyormuş gibi görünen örgüt kısa zaman sonra Esad’a karşı nihai zafer kazanılacakken tam bir tornistan yapılarak Özgür Suriye ordusuna saldırmış, daha sonra PYD ile savaşa tutuşmuş, kendine ait olduğunu ilan ettiği topraklarda yayılarak Irak’a girmiş ve petrol bölgelerini işgal etmeye başlamıştır. Şimdi ABD Irak’ a hava yoluyla müdahale etmeyi planlıyor. 

Şimdi meselenin Şeriat davası, ya da Sünnilik hareketi olmadığı -zaten Vehhabi olan örgütün Sünniliği su götürür- olsa olsa petrol davası ve sömürü olduğu gün gibi aşikardır. 

Ortadoğu’da öngörülen Müslüman savaşının bir perdesidir bu. İşte arzulanan olmuştur. İran ABD ile anlaşmalı Şii cephesinde başrolü seve seve oynamaktadır. Perdede Hacivat Karagöz kavgası yapan İran ve ABD perde arkasında ortak plan yürüterek İslam dünyasının parçalanarak savaştırılmasını sağlamaktadır. Akacak Müslüman kanı, sömürülecek petrol ve yer altı kaynakları oldukça bu kargaşa daha çok sürecektir.

Ahmet Kemal
( Dünyanın Bütün Suçluları Ayağa Kalkın başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 2.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.