İnsanlar neden övünür,başkalarından üstün olduklarını kabul ettirmek için ve övünürken yalan ve küfür buna eşlik  eder,her kim olursa olsun,babam da olsa,bu tip insanları hiç sevmem.

Orta yaşlı-özürlülük raporu olan,dişsiz,bir yıl oldu diş taktıracak hala,kızı öğretmen,oğlu sağlık teknikeri,eşi kanser hastası ve tedavi görüyor-bir abimiz aldığı  yeni motoru öve öve   bitiremiyor,lastikleri şöyle,freni şöyle,silindir hacmi şöyle,cantları şöyle vs.

Diğer koltukta oturan abi daha fazla dayanamıyor ve telefonla oğlunu  arayıp geçen ay aldıkları  motorun  fotoğrafını göndermesini istiyor.

Aradan on dakika geçtikten sonra o dişsiz abiye fotoğrafı  gösterip:

-Yeter artık, diyor, seninki bunun yanında ancak yavru olur.
( Motor başlıklı yazı berberce tarafından 31.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.