ÖN YARGI
SON YARGI..

Evrim teorisyeni Darvin in karşıtları her dinin dindarlaridir..Söylemleri "Evrilmedik bizi Allah yarattı "ön sözü ile başlayan bir ön yargı söylemidir.
Her dilin siyasetçisi  tüm coğrafyalarda , seçmeni "terbiyeli maymuna"  çevirmek için Darvincidir..Ama tersten..
 Tersine evrim teorisinde Gelistirdikleri  "Seni Allah yarattı demem maymunlastiririm .."seklindeki söylenmeyen, söylendiğinde uyandırma etkisinden korkulan  gizli söylemdir..
Dindeki ön yargı ile siyasetteki son yargı  insanın yasam mücadelesindeki failligine yada kurbanlıgına karar verir... 
11 Eylül ikiz kule saldırısı gerçekleştiğinde cam kenarında ağzında sakızı ile kurtuluşunu bekleyen genc kadın nasıl olsa ABD de kurtaracak bir görevli çıkar, kurtulacağı son yargısının yanarak kurbanı olmusdu..
Sürekli algı halinin yer aldığı ,iletişimde en üst teknolojinin kullanıldığı "pompalayan devlette" insan,TERSİNE EVRİMLE maymunlaşır.. 
Analitik düşünemeyen,olaylar arasında nedensellik bağını kuramayan, muhakeme gücü kadükleşmiş,insanların içinden komutanlar,yargıçlar, din adamları ve siyasetçi gibi meslek erbabları çıkar.
Meslek disiplini içerisinde önceden konulmuş ve geliştirilmiş kurallar ,sistemde zaten kölelesmeye hazır  modifiye insan profilini ortaya çıkarmıştır..
Siyasetci genel kural koyma ve geliştirme gücünü, toplumun tüm fertleri üzerinde uygulama yetenegi olan kimsedir..Menfaati ele geçirme, ele geçirilen menfaati koruma ve onu çoğaltma azmi ve kararlılığı siyasetçinin vazgeçilmez tutkusudur.. Aşk ile çalışır tutku ile ilgili yere bağlanır. 
Tersine Evrim teorisinin işlemesi için önce zincirleme reaksiyon halinde parti disiplini ile kendi içinde gerçekleşmesi gerekir.. Bunun adına körü körüne itaat denir..S*ç dedigi yerde s*ç,otur dedigi yerde otur genel geçer kuralı ve bu kurala dayalı gosteridir.. 
Her özgürleşme adımı ve iddiası gelen yeni kural ile boyna bir ilmek daha atılması programıdır.. 
Laf olsun ,torba dolsun misali birbiri ile alakası olmayan kurallar,kural koyma slstematigininde icine becermek sureti ile sıkıştığında başvurulacak kurtarıcı hüküm modeli  ile lokman hekim çareciligi 
Üretilmiştir.. 
"Itaat et rahat et " geliştirilmiş söylemi ile toplu trans haline geçişin lider portlerce  dillendirilmesi ile sinerji katsayısı artırılmıştır.. 
"Bir şeyi 40 kere söyleyince olurmuş" vecizesi aracı medya kurumlarının katkisi sabah akşam aralıksız ateş hatlarında "beyin a*çıklaması "gecirmemeniz icin beyninizin olmaması gerekir..Aksi halde beyin alkol ve sigara almış gibi suyunu salarak kendini korumaya alır ama beyin hücrelerini dumura ugratir ve beyin icin bir intihar halidir..
Tum bu anlatılanlar son yargı hali olan tersine Evrim teorisi ile insanin nasıl maymuna çevrildiğini, böyle bir iğrenç.isim konulamayacağı konulsa da uyarici etkisi sebebi ile bu hale algı dendiğini hepimiz biliyoruz. Dünyanın hangi coğrafyasına giderseniz gidin her ülke yöneticisi tersinden evrim teorisine hizmet etmektedir. 
Gelelim ön yargı hali olan din adamlarının, "Annunaki" zamanlarından beri   bizi biri yarattı ön yargısına...
Ön yargı ile son yargı arasında fark yoktur. Bilinen Antik zamanlardan beri ilk yönetimi ele alanlar hep din adamları olmustur..12 bin yıllık tarih oldugu söylenen ilk Göbekli tepe kalıntıları bile dini rituellerin oldugu kafa seanslarinin tütsülerle gerçekleştiği zaman dilimine karşı gelmektedir. Sumer tarihine baktığınızda ilk Urukagani kanunları ile başlayan  kanunlaşma hareketi bile bozulan din adamlarının dağıtma usul ve esasların da  disiplini sağlamak için   getirilmistir..
İlerleyen dinler tarihinde Haçlı seferleri den tutunda gazve ve gazaların tümü bir egemenlik mücadelesindeki ön yargı çalışmalarıdır.. 
Günümüzde İnsan olarak bizi fail yada kurban haline dönüştüren tek ilim HUKUK dur..
Hukuk kurallarının yapılması oncesi araştırma tartışma çalışmalarından başlayıp, uygulanması ve infazı aşamalarına kadar "zeka  muhakeme gücü ve vicdanı olan" insanların eseri olan kurallar bizi özgurlestirir  Aksi esirlestirir..
Secimler,hayatları belirler..Başkanının hayatını degil, kendi hayatınızı iyileştiren nice seçimlere.. 
 
(Evrim teorisi anlatım kolaylığı açısından kullanılmıştır.Dogrudur anlamına gelmez) 

Torun Halili
( Ön Yargı..son Yargı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 31.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.