Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 4

Ne Dogu`ya hurafeler ve tarikatlar körlügü cahilligi yahut karanligi kalibinda kilitli kapali kalarak Araplasmis; ne de Bati`ya ucu acik MÜZAKERELER`le borcunu borcla takas eden iflasin egip bozup büküp kullanisli piyonlarinca lehimleyen iflas taciz isgal ve tecavüz ASIMILASYONUNA kaynaklanip tüm degerlerinden bitmis tükenmis zavallilik köksüzlük ve kimliksizligin kullanisli tüketim piyasasi kölesidir Türkler. Cünkü…

Inanmak ve inandigi gibi yasamak; saygin bilgin onurlu duyarli adil vicdanli etkin yetkin özgür sorumlu bilincli deneyimli birikimli cesur üretken atilgan aydin hosgörülü katilimci paylasimci güvenilir akil fikir emek idrak ve irade sahibi özgün kisiligi ve toplumsal aidiyetliligi gerektirir.

 

MAGAZIN FUHUS FURYACILIGININ en rezil kepazeliklerle narkozladigi her türlü kisilik bozuklugunu ve toplumsal cöküntüyü kurulu düzenin Serbest Piyasa soygun sömürülerine göre en müsait kayitsiz ve yatkin asagilayici kücültücü ve rencide edici TESHiR TEZGAHLARINDA tüm hayati duyarliligini etkinlik reflekslerini ve yasamsal enerjisini yönlendirip güden vurguncu tefeci yagmaci ve talancilarin yikim kurgu ve projelerine göre harcanip yetkisiz tepkisiz her kaliba girerek yozlastigi tükenisi kaniksayan; alisip kaniksadikca en basta kültür kimlik ve INANC degerlerinden kopup uzaklasan ; uzaklastikca güc gösteris heybet dekor kostüm hirs yaris kin nefret bencillik bagnazlik cehalet bagimliligi kapatmasiyla tüm degerlerine yabancilastigi imrenti ve özenti kokusmuslugunun buyurdugu her yola gelmenin adi acimasiz ayrismis kutuplasmis küs ilgisiz iletisimsiz asagilik alim satim pazarlamaciliginin birbirinden farksiz TEK TiP katalogunda belirlenen siparis gündemlerin en lük israf savurganlisi siddetli gecimsizlik kanaatsizlik doyumsuzluk kulluk köleliginin ne TÜRKLÜK degerleriyle ilgisi alakasi vardir; ne de islami din anlayisinin temelini teskil eden gerceklerle örtüsüp bagdasan özü esasi.

 

Ne Türklük, ne de Islam Degerleri`yle tepeden tirnaga ilgisi alakasi olmayan haksizlik yolsuzluk talan vurgun soygun esitsizlik zorbalik keyfilik liyakatsizlik imtiyazcilik korumacilik tarafgircilik vicdansizlik hurafecilik adaletsizlik bencillik bagnazlik haydutluk haramilik gibi sayisiz insanlik disi mahluklasmayi korkuya karanliga cealete sefalete alismis uyusmus güdümlü ve bagimli insan yiginlarinin kaderini belirleyip tayin eden BOP Patron Tanrilari olarak, kendilerine göre her buyruga kosulsuz itirazsiz itaat etmeyi dayatan SIYASi ISLAM veya DINLER ARASI DIYALOGCULUK ayarlayip uyduranlarin varolan tüm sorunlar sarmalini her gün bir yenisiyle örtüp örtbas etmenin Türban Takke yahut YENI OSMANLICILIK markasiyla oyalayip avutmaya dönük birikmis sosyal cöküntü gerilimini kibir kahir gösteris özenti ve imrenti baglaminda aciga faturalayip tikir tikir calisan islerlige koymalari tezgahinda, yasam alanlari betonarme bloklarla süper market avemeleri arasinda sinirli hapsolmusluga saplanmis tikanmis hic kimse, kisilik ve dürtü bozuklugunun hükmettigi disinda hic birseye inanip güvenmiyordur artik.

 

Cünkü seckin üstün ve buyurgan cöreklenise cullanan yukardakilerin varligi ancak ayni yikim yagma yapi bozukluguna uyusmus kanmis aldanmis iINANMIS alismis benimsemis ve kaziklanmis ALTTAKi harcanan ve harcayan insan toplum ülke kaynagiyla mümkündür. Tüm zaafiyetlerini ordan insanligini uygun ganimet miktarina satarak yukariya  yükselenlerin kendi gecmislerinden cok iyi bildigi ögeler, unsurlar, yokluklar, zaafiyetler, kirilganliklar, caymalar, dayaniksizliklar, sorunlar, acmazlar, cileler, mutsuzluklar , gecimsizlikler ve cüzümsüzlükler ; aciya üzüntüye kaygiya korkuya endiseye caresizlige kilitlenip bagimli kalmak sartiyla sistemi yoran ve yöneten bütün haydut harami sülüklerinin köklü gecim kaynagi ve istismar servet sermayesidir.

 

Sadece Osmanli`yi kesintisiz onurlu saygin ve özgün tarihimizden kesip kopararak Fethul Metal Cia ajandasinin Siyasi Islamciligina Türban Takke soslayan; ve bütün küresel ve yerel yagma yikim kiralik katilliginin Pekaka militanligini da esitlik özgürlük ardeslik hak hukuk adalet demokratik cumhuriyet ciklet cignemlerini balgamlayip tükürdügünün günlük gündemleri belirleyen siyasi sosyal ekonomik ve kültürel somut sorunlar tikanmisligina kapatip kilitleyen bilindik belirgin BOP muamma, tüm yasamsal ortaklik degerlerini islevsiz ve icriksiz kilarak Türkiye Cumhuriyeti`ni yikma bölme parcalama hizmetini tedavüle koymanin alt ve üst yapisini hazirlayan mayinlama islemi ve sifatindan baska hicbir derdi düsüncesi dünyasi ülkesi toplumu amaci niyeti ve davasi yoktu.

 

Bütün bunlarin toplaminda duyarli ilgili saygin bilgin damarlarindan kopmus sogumus ve uzaklasmis karma karisik Bop ve  Tüketim Piyasasi kimliksizliginde cimrilik pintilik kokusmusluk cürümüslük acizlik rezillik kepazelik ilk ve birincisi olmayi kendine yutturup sindirip yediren pazarlayan piyasaya uygun YENI TOPLUM ve INSAN MODELI`yle kimin ne kadar susup konusup davranip düsünüp yasayacagina yahut ölecegine karar veren PATRON TANRILARA para güc gösteris eksenindee kosulsuz itaatlilikle taparak kanmis inanmis ve adanmis kulluk köleligin her türlü MAGAZiN afyonlasmasini kendine onur itibar avuntusu saydigi, dönek dengesiz hin sinsi sinnek kaypak doyumsuz iradesiz idraksiz güvensiz celiskin dolasik cinnet ve keyfiyet zorbasi, ganimet ve cikar düskünü, borcunu borcla takas ederek dünsüz  günsüz  ve geleceksizligi cözümsüz sorunlara biriktirip artirarak miras birakan BOP CEVRiM CARKIDDIR; alttakiyle yukardakilerin birbirine bulasip kaynasarak huy ve meziyetlerini karsilikli kabule her türlü kokusmusluk ve kisilik bozuklugu yoluyla imrendirip benzestigi.

 

Bu bakimdan artik sadece Nufus Kagidinda yazanlardan ibaret, dil tarih inanc haritasindaki camilerin kümbetlerin kervan saraylarin ve tüm diger kimlik kaydindakilerin degerinden koparilip kökünden kazinarak insanini kendine unutturan ve toplumunu iradesiz itibarsiz islevsiz iletisimsiz kilan YÜKSEK BINALAR görünmez duyulmaz bilinmez kayip kacak yitiklik dibinde, TÜRBAN TAKKE`yi yasanan bütün dert sorun acmaz cikmaz herseyin karsiligi simgesiyle Dinler Arasi Diyalogculuga yahut Siyasi Islam Yeni Osmanlicilik market markaciligina süsleyip tezgahlamak; tipki Kabe`deki esas kiblesi PETRO DOLAR olan cok yildizli oteller Partron Tanrilari`nin kibirli bakis acilari dibinde inancin güvencin artik tüketim piyasasi Turizmine göre sekillenmeyi herseyden daha cok önemseyip umursadigi insanliga tahaf yaptirmakla   sanki kendi kendini tatmin etmeyi doyurup kandirir gibi.

Inanc güven kararlilik onur itibarla özdesen yücelikte anlamini degerini kazanan kisilikli karakterli insan dogru dürüstlügünü, yapay soyut sahte yüzeysel samimiyetsiz yalan yanlis  kokusmus cürümüs  afyon algilariyla  yapilmis uydurulmus kulluk köleligin ilgiden ve iletisimden yana korkuya sefalete huclige yozlasmaya karanliga ceghalete her baskilayani tanrisi bildigi zorbaligin keyfiyet  ihtiyacini doyurup besleyen; ve maalesef ki maalesef hakkaniyetli saygin gercek dinle akilla vicdanla hic bir benzerligi olmayan güdümlü salakliga egilir bükülür insan.

 

Seyfi Karaca ……Ocak / 23

( Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 4 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 30.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.