3 OLMAZ..AMA YASA VAR...
Hukuk garibanlara uygulamada değişmez usul ve esaslara sahiptir. SIYASETLE karşı karşıya geldiğinde siyasetin icinden gelen tahakküm gücünün etkisi ile  kurulan hükümet ler, hukuk içinden çıkan adına yargı denilen gücü etkiler..Güdümüne alır..Buna hayatin gerçekleri, hukuki gerçekleri ezer geçer diyebiliriz..
Cumhuriyet ilk kuruldugu yillarda Bandırma Vapurunda 18 kişiden biri olan ve Atatürk un yakin arkadaşlarından Ayıcı Arif,Atatürk e suikast girişimi iddiasi ile bu şekilde asıldı..
Siyasetin bizzat kendisi Adnan Menderes ve arkadaslari diger bir ustun dizaynli siyaset karşısında bu şekilde asıldı.. 12 Eylulu getiren muhturaralar ve devamında sağcı ve solcu cocuklar bu şekilde asildilar..
Siyasi gercekler hukuki gerceklerin önünü keser..
Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin tartismalar gündemi oluşturuyor.. Fesih yetkisi  kullanılması ile seçime gitmek ve meclis kararı ile seçime gitmek aynı şey midir?
Bu kanunu sen yaptın..
"Meclisin feshi ile meclisin seçim kararı alması aynı şey değildir.. "
AYNI SEY OLSA DA OLMAYAN SEYLER VARDIR(Türk atasözü..!)
-Tecavuz de kadının rızası yoktur.Suç olur..AMA para karşılığı ya da  Rıza ile yaparsın suc olmaz ikisinde de cinsel iliski olur
-Malını adama ödünç verirsin yada adam gelir zorla senden alır. İkisinde de mal elden çıkmıştır AMA birisinde gasp suçu olur.
ANAYASA 101".....Bir kimse en fazla 2 defa cumhurbaşkanı secilebilir"
ANAYASA 116/3".....Cumhurbaşkanının ikinci döneminde Meclis tarafından seçimlerin yenilenmesine karar verilmesi halinde, Cumhurbaşkanı bir defa daha aday olabilir"
KANUN ACIK MECLİS KARAR ALIRSA seçilir DIYOR..
Kanunun açık oldugu hallerde.hakimin yorum yapma yetkiside yoktur..
Meclis nasıl karar alır?
3/5 çoğunlukla yani 360 vekil karar  verirse olur...
(Feshetme meclis iradesinin yerine geçerek onun varlığına son vermedir..)
KUSURA BAKMA, meclisten karar alacaksın ..Hukuki gercekler böyle bir de hayatin gerçekleri var;

Cumhurbaskani son secimim diyor..Her halükarda yetkisini kullanırsa YSK ya gidilecektir
Memleketi Germeyin alın secim kararını..
YSK ,zaten yeni anayasa sisteminin  1.dönemi diyecek...Secim olacak.
Bu test size Sayın muhalefet,Memleket sevdanızdan daha mı büyük, küçük partilerin biraz daha nokta1 oy alması...?Görecegiz

360 a katkı veren huzura hizmet eder..

( 3 Olmaz..ama Yasa Var. başlıklı yazı HALİLİ tarafından 30.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.