Evet, doğru soru bu, her ne kadar karşımızda eğri insanlar olsa da... Hiç İncil ya da Tevrat'ı alıp da bir Sinagogu'n ya da Kilise'nin veya herhangi bir yerdeki bir konsolosluğun önünde yakan bir Müslüman gördünüz mü? Görmemişsinizdir, bundan sonrada göremezsiniz zaten.

Zaman zaman Radikal İslamcı diye tabir edilen insanlardan münferit saldırılar olsa da Kilise ve Sinagoglara, gerçek imanlı Müslümanlar böyle şeyler asla yapmazlar, bilakis saygı gösterirler onların mabetlerine... O Radikal İslamcı geçinen örgütlerinde kim tarafından kurulduğuda az çok bilinmektedir...

Kur'an da yaklaşık 25 peygamberin adı geçer. Hazreti Adem'den tutunda, Hazreti İsa'ya, Hazreti Musa'ya, Hazreti Nuh'a, Hazreti İbrahim'e kadar hepsinin adı saygıyla anılır. Onlar değişik değişik toplumlara gelmiş olsalar da hepsi bizim peygamberlerimizdir. Hiç birini ayırmayız, ayırt etmeden severiz. Hiç birisine hakaret etmediğimiz gibi, saygıda da kusur etmeyiz...

Bakara Suresi 6. ve 7. ayetleri aynen şöyledir ''6- Kafirleri azabla korkutsan da korkutmasan da birdir; onlar iman etmezler. 7- Allah onların kalpleri ve kulakları üzerine mühür vurmuştur. Onların gözleri önünde perde vardır. onlar için büyük azab vardır.''

Batı batı dediğiniz şey, bir zulüm imparatorluğudur neticede... Bakmayın siz onların teknolojide ve bilimde Müslüman Ülkelerden ileri gibi göründüklerine... Irak da, kadınlara çocuklara tecavüz edende onlar, Suriye'de acımasızca katliam yapanda onlar. Bosna'yı kan gölüne çevirende onlar. Yeter ki biz Müslümanlar bunları toplumsal hafızamızdan silmeyelim ve unutmayalım... Merhum Aliya İzzet Begoviç son noktayı koymuş... ''Bunu hiç unutma evlat. Batı hiçbir zaman medenî olmamıştır ve bugünkü refahı, devam edegelen sömürgeciliği; döktüğü kan, akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur.."

Hatırlayacaksınız haçlı seferlerinde bile işgal ettikleri yerlerde mabetleri yerle bir etmişlerdir. İşkence etmek adeta onlar için bir yaşam tarzıdır... Vicdan desen yerlerde sürünür... Camilerin minarelerine bile havanla, tankla, topla saldırır bu alçaklar... Biz Müslümanlar asla onlara onların bize davrandıkları gibi davranmayıp, sabırla akıbetlerini görmek için bekleyeceğiz. Rabbim neylerse güzel eyler neticede.

( Hiç İncil Ya Da Tevrat Yakan Bir Müslüman Gördünüz Mü başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.