Bu  bir telefon markası mı?

Fizikte kuvvetlerle ilgili bir kavram mı?

Tıbta bulunan yeni bir hastalık türü mü?

Yoksa ilaç firmalarının ağrı kesici diye millete yutturdukları hap mı?

Sonunda "s" olduğuna göre bir futbol takımı mı?

Giyim markası mı?

Yoksa yeni kurulan sivil toplum kuruluşu mu?

Sadece emeklilerin kurduğu siyasi parti mi?

İçecek adı...

Hayvan  adı...

Kozmatik ürünü...

Temizlik malzemesi...

Televizyon ya  da radyo programı mı?

Reklam ajansı mı?

Yeni çıkan veya çok satan kitap mı?

Fazla uzatmadan söyleyeyim,bunların hiçbirisi değil,evlilikte yaş sınırı(eys).

Uzun yıllar önce bir iş arkadaşım vardı, eşinden ayrılmıştı ve tüm  erkeklere kin kusuyordu özellikle aşk konusu geçti mi cinleri  tepesine çıkar ve başlardı sitem etmeye:"Ben kimseyle  evlenmem,kimseyle konuşmam,kimseye güvenmem..."

Akşam  müjdeli haberi aldım ondan "Nişanlandım."

Evli arkadaşlarıma da bekar arkadaşlarıma da dul arkadaşlarıma da çok sordum ve bazı psikogların ve aile danışmanlarının dayandığı iki temel görüş var:

1.Evlilikte yaş önemli değildir,önemli olan anlaşabilmektir.İki gönül bir olunca samanlık seyran olur, yaş  sadece bir semboldür.

2.Her işin bir vakti vardır,yaprak bile vakti gelmeden düşmez  dalından.Evlilikte  yaş önemlidir çünkü her yaşın bir özelliği,beklentisi,kıymeti vardır,elli yaşındaki bir erkekle yirmi yaşındaki bir kızın evliliği uzun süremez.

O ablaya ,"enişte senden çok genç,ilerde kesin sıkıntı çıkar,"diye  yazdığımda  bana çok kızdı,"beni çok seviyor, kafandan  türlü türlü şeyler uydurma,"dedi.

Davul bile dengi dengine çalar demiş atalarımız ve bu konuya noktayı  koymuşlar.




( Eys başlıklı yazı berberce tarafından 28.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.