Titrek ellerine muhtacım elbet sevginin titrinde saklı mizacım.

Aş erdiğim huzur ve bünyemdeki devasa hüzün.

Mertebelerin en yücesine sevdalıyım ve yaşarken yaşadığım kabir azabından geride kalan ne ise.

İhtimamla yaşıyor seviyorum da.

Daimi kılamadığım bir rüyanın da bünyemdeki varlığı.

Göz göre göre olan şeyler var görünmezin mealin aşığım belki de elbet soyut duyguların ihlal ettiği somut varsayımlar ve neşri mevsimin ve nesri yüreğimin.

Düşlerimden düşler ördüm.

Sabahın ilk ışığında gördüğüm o rüya ve mutlak bir hakimiyet mutlulukla örülü sayılı saniyeler.

Yaşanır kılmak hayatı ve mutluluk seken bir günden bir önceye ve başımdan savamadığım kadar hüznü deliksiz çektiğim uykuya serzenişim aslında şükrüm de saklı derinde.

Mağlup gelmek hayata.

Galip olan hep mi hüzün?

Devasa bir pasajsa yaşam kıblemde örtülü sözcüklerim yürek ikliminden arda kalan bir nida misal bir fısıltıyı çığlığa dönüştüren meal.

Vardığım nokta aslında olduğum yerde saydığım.

Kaç cephede savaş verdiğim kimin umurunda hem?

İhlal edilmiş sınırlarımdan sinirlerime uzanan o köprü ve işte sayım başladı: geri mi ileri mi bunu belirlemek çok zor ama gayret gösterdiğim de başlı başına bir gerçek.

Redifler ve cinas yüklü kafiyeler.

Randıman almaksa hayattan pekişen duygular özlemle sevk ediyor yalnızlığı bir sonraki durağa ve önünü alamadığım kadar önümü çıkanları da görmezden gelmenin verdiği huzur belki de.

Bir kıstassa yaşam.

Kısasa kısas kim diyorsa artık.,

Dibe çöken tortu ve işte ruhu arındıran.

Aylar sonra gördüğüm en muhteşem rüya beni bana sunan Rabbin bahşettiği bir fasıl ve de havsalamdan taşan duygular.

Kırık bir kalbi ne iyi eder ki?

Mevsimle sürtüşen güneşe bakıyorum da.

Damlasına hasret bir yağmuru içime yağdıran kadere ettiğim sitem.

Ruhun sirenleri çalarken bağrıma bastığım ne varsa.

Mevsimlerden en güzeli semiren umudun iz düşümü bazen gözüm açık bazen gözüm kapalı gördüğüm.

Hayatın akan rimeline mil çektiğim ve de mimlenmiş yüreğime buyur ettiğim ansızın da göçen bir kuş gibi rahmet gibi öykündüğüm kadar dünüme ölümsüzlüğün hicretinde sus payı bir söylemde yeniden hayat bulduğum.


( Yeniden Hayat Bulduğum başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 10.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.