Alaturkalamasina Fiiliyati Faulün 2

Yapilmis sustali, tüm diger ölüm zulüm silahlanmalari gibi bulanmis köpürmüs her kizginligin gözünü gönlünü kin ve katliam bürümüs tornalardan ciktiktan sonra, icatci ustasina dahi amennasi uyumu ve itaati olmayan, her an konuslandigi kilifindan siyrilarak saldirganliga hali hazir keskin bilemisligin icat oldugu icabini yerine getirmekten öte maksadi manasi tarifi islevi ve icerigi yoktur.

 

Ismini kanitlayip ispatladikca sevgi saygi onur hak adalet kanun nizam dil kültür  özgürlük hosgörü yol akil bilgi yordam ulasim iletisim emek paylasim gibi bütün toplumsal degerliligi sosyal hayatin devre disinda birakarak trafigi islemeyen; ve dengesi düzeni cöküp cullanmis haydut harami soysuzlugunun  yalanlarina talanlarina ve yanlislarina ÖZELLESTiRiLEREK, uyusturup sindirdigi güdümlü bagimli yaygin ve yerlesik ölümcül sessizlige imtihani hic bitmeyen sabrini korkusunu sefaletini cehaletini acziyetini karanligini sadaka muhtacligini ve zavallilik acziyetini dengeleyip dagitan ezici soyguncu sömürücü güruhun kendi cikari önceligine her sürüklenip giden felakete sürüklenmeyi zerrece umursamayip; dil yol mantik fikir kültür bellek bilinc söz sanat algi yetki irade  hukuk hak egitim mimari insan toplum….  dengesi düzeni bozulan herseyi devlet millet iradesi yerine  silah ve sustaliyi cekip saldirmaya her an hazir MAFYALASMIS bir  haydut harami cevrim carkiyla , kazanilmis bütün ülke imkanlarini keyfi zevki  kiyagina seferber edip, hicbir özgün tavir sergileme bagisikligini, itiraz cigligini, karsi koyma direncini, tepkisel hak idda etme duyarliligini  görmez duymaz bilmezden gelme dümeni dalaveresi sinsiligiyle hep  `kendini savunma ` MADURIYETi ahkamlari kesmek; Karadeniz Mafyasi, Kürt Mafyasi, Mülteci Mafyasi, Muhacir Mafyasi, Otopark Mafyasi, Uyusturucu Mafyasi, Organ Nakli Mafyasi, ve Ülkücü Mafyasi gibi gibi devletin olmadigi bosluklara yedeklenip yuvalandi.

 

Burada devletsizlestikce MAFYALASAN üretim, egitim, hak , hukuk, adalet, ilim, bilim, egitim, huzur, saglik, güven , ilgi, merak, koruma, kollama, tedarik, temina, sevgi, saygi yoksunluguyla hic bir saglam kisi karakter ve kurumsal yapinin sag diri dinc dayanikli düzenli isler calisir inanilir güvenilirlikte salim kalmasi haliyle ve asla mümkün olmayacagi gercegiyle; özgün ve özgür bireyliligin liyakatli onurlu ve itibarli yönetim ve denetimliliginden ihmal edilen her sorumlulugun yerini elbetteki rezillik kepazelik afyonlariyla avunup beslenip kanan toplumsal cürümüslügü ve yikimi besleyerek, karakterden bozuk  kisiliksizliiklerinde bütün hayati degerlerin icini bosaltarak yozlastirmada had sinir tanimayan, dümen dalavere yolsuzluk sahtekarlik simsarlik talan tecavüzcülügün top yekün magazin furyasinin tarikatiyla  tefecisiyle mütahidiyle medyasiyla borsasiyla siyasetiyle bankasiyla ortak cikar söhretlileri cullanip ceker cevirir.

 

Hersey ve hersey, yoksullugunu ve yoksunlugunu yolsuzluk yalan talan yikim yagma zorbaligiyla bastiran ve  dirligini gecimini MAFYALASMIS basibozukluga alismis kaniksamis ve devretmis; her an her cesit ölüme odakli sayisiz listeler siralamasi korkutup sindirmeye yönelik agzi ve sicili bozuk silah küfür tehdit kahir kabus cinsinden sustali bilenmis keskinlesmis kin nefret öfke bozgun hiddet ayrisma didisme CINNET kilifinda cekismesi bogusmasi hazir, daha hayatinin yirmisini bile yasayip görmeden `biz ne acilar cileler dertler zikkimlar zindanlar gördük cektik ` aglayislarini ve agitlarini afyonlandigina alismis kanmis ve alistiginin disinda hic bir onurlu itibarliligi kavrayip kabullenemeyen kayipta yitikte tüm yozlasmis cürümüslük nafakasini sürükleyen ve süründüren PATRON TANRILARINA hem kul hem köle  hayatin vazgecilmez serveti bilen cinnet cenderesinde; sonucu hangi kiyameti getirirse getirsin kapilmis ve saplantili bir inatlasmaya gün kovalar, zaman mekan öldürür toplumsal enkaz.

 

Cünkü böylesi bir sosyolojik siyasi kültürel ve ekonomik bozukluk, her yeri her hangisi tarafindan tutunca sökülüp delik desik olmaya her dogal döngüsü kacinilmaz sebep sonuc iliskisine bagladigi gibi, sonunu basindan tetikleyen cikarimiyla :

 

Ya icine atip biriktirdigi irin illet iltihaplariyla kendi kendini bitirip tüketen KÖPRÜ ALTI , park,tünel, ören, cöplük veya sokaklara düsen sahipsizlige nufusunu kaybedip yitirir..

Ya kabinda yahut kalibinda dayanip tasiyacak hcmi kapsami kapasitesi veya yeri kalmadigi sebebiyle tüm güvenip inandigi dogrulariyla birlikte yanlisa patlar püskürür yikilir devrilir..

Ya da ekseriyetle ve umumiyetlede oldugu gibi, ice sindirdigi TECAVÜZCÜSÜNE benzesmelerle herkes ve hersey, kendini mecburi uyumla mükellef kilan muhtac aciz zavalli sahipsiz kimsesiz yalniz yabanci kodlamalarindan korkutup sindirip hormonlayan;  ve akli duygusu düsüncesi tavri takintisi fikri yüzü kisiligi kimligi birbirine benzesmeye BOTOKSLANMIS paraya güce gösterise siddete nefrrete herkesin  inanip kandigi benzesmelerle yapay ZEKA caginin haydut haramiliginden PATRON TANRILARI nasil yapip yönetiyorsa eksiksiz noksansiz itaatle ROL , karakter, örnek, imrentilerini calarak kundaktan mezara yeniden- yeniden sinanip denenen -ölerek yasamayi tercih meselesinin ilk sirasina ÖRGÜTLÜ ve ORGANIZE bir sekilde birbirinden  eger büker aktarir yorar ve yerlestirir.

 

Oysa Türklügün hic bir tarih kaydinda tek basina hic kimseye sorup danismadan kendi buyruk ve zevki yolunda hic kimsenin itirazini tepkisini derdini kaygisini ihtiyacini ve itibarini gözetmen TANRILARDAN daha üstün; kafasinin buyruguna saplantili sorumsuz kayitsiz ilgisiz  fakat her toplumsal degeri kendi menfaatine yorup yagmalayan bencillik sultasi ve despotlugu olmadi, yasanmadi.  

 

Kurul vardi, KURULTAY VARDI; IHTIYAR HEYETi vardi, DIVAN VARDI…vardi da vardi…Bilmeyen yahut isine gelmeyip bilmez numarasina yatarak anlamamazliktan gelen; SEYH EDIBALI`nin OSMAN BEY`e tembihleri´ne baksin okusun..

 

Bu baglamda hepimizin kimseye sormadan bize hak olan sevgi saygi özgürlük adalet yigitlik dürüstlk yurt sila toprak vatan INANC itibar  ve KiMLiK degerlerimiz bizi tarihin huzurunda sonsuz sinirsiz hayat deneyimleri sonucunda hic bir BOP KIYTIRIGI YIKIM YAGMA projelerine sorgusuz sualsiz servis kizmeti sunmaya programli partilesmeye ve MAFYALASTIKCA kendini devlet yerine koyan; menfaat önceligini herseyden cok önemseyip kutsayan düzen ayarlara kurgulanmis  liderlerine sonuna kadar bagli ve bagimli kalabaliklari pesinde sürükleyip kandiran cark ve cevrimdeki muhalefetin iktidarina ortak ortaga  ( Mehepe, Akepe, Yeni Cehepe Vs.Vs. ) haciz ve tutsak talim alis veris tezgah cesidi olmayan;  ATADAN -DEDEDEN köklü mirasimizdir.

 

Ulu ortaliklarda hak hukuk trafik egitim huzur güvenlik mutlulugun ezilip cignenerek kendine hergün daha da aciz yitik kayiplariyla kaniksadigi siddetli gecimsizlik kabulünü icine sindire sustura uzaklasip yalnizlasan ve  yabancilasan toplumsal bozgunda „ kendini bana geberttirme, gelirsem aklini alirim lan…..! „ bagimliliginin her türlü güc gösteris fuhus furyalariyla cinnetten cinnete maske kalip kostüm mekan takvim degistirdigi hayat cevriminde ve yasam gercekliginde….yönettigi gerceklerden kopuk Patron Tanrilarin kendi zevki sefa alemlerini herkesin esitlendigi sefil yoksulluguyla otlaklanip beslendigi…

 

Bu miras ayni zamanda bugünlerin en yavsak emperyal güdümlerine dünyayi talan tarumar eden CIN HALK CEMAHIRESI`ni yeryüzünün Cenneti gösteren Dogu Perincek akli fikriyle zerre kadar ilgi alakasi yoktur.

 

Bop VOLTAJ ve IBRELI yikim yagmalarin bilanco mhasebesine sekreterlik etmekten baska hic bir islevi olmayan  pozlasma fiyakasi satip, hasar ziyan zarar ve yikim anonsu seslendirmeye göründügü gibi kayblarak TOPLUMSAL SALAKLASMAYI ortak ortaga idare edici Ö zgür Özel durum tespit mikrofon sovalyeciligiyle de yoktur, Öztrakla hic yoktur.

 

Her isine icabina kim ve ne nasil geliyorsa kacak ve carpik betonarme yapilasmasi rantiyesi agirlikli  tüketim piyasasinin yikim yagmalar kisir döngüsünde issiz -gücsüzler ordusu biriktiren ve biriktikce kalabalik yiginlarina dönüserek düsünerek sorgulayan toplumsal akli tavri hafizayi duyguyu deneyimi tutarliligi tüm kök damar ve kaynaklarindan koparip kokusmus cürümüslügün cehaleti ve karanligiyla bastirip dolgulayarak; siddeti ve sefleti yücelten „ kendini bana geberttirme, gelirsem aklini alirim lannn..! „ narkoz- pisikoz ezberinden ukalaligin zorba tarafina dayilanmaya birbirinden imrenmelik özenti uyandirir, doyumsuz istah kabartir, kiran kirana  bozgun kovalamaya baslarsa Hayat; devleti ortadan söküp kaldirn bütün birim kurum organ ve  üniteleresizip yerlesme girisimli gergin-kizgin basi bozuk catisma egilimleri kapsaminda denetimsiz kontrolsüz  hukuksuzluga, yagmaya, talana, soyguna, vurguna, harama, sustaliya, tehdide, kamaya, kahira , küfüre alismis siradanlasmis -agiz aliskanlik huy sicil karakter ve kimlik bozarak – tikanmis saplantilarda vakit öldürmenin tedarik ve teminatini didisir bogusur toplumsal cöküs.

 

Liyakatli ilkelere kurallara yetkilere göre sorumlu yükümlü denetim ve yönetimse, hayatin duydugu her ihtiyac gereksinimini düsünüp danisarak  akil fikir onur vicdan sorumluluguyla gecesini gündüzüne kattigi hic bir emek zahmetlerden erinip yüksünmeksizin devlet dünya toplum ve insanligin tüm kaygi endise kusku dert sorun acmaz cikmaz sevinc veya müjdelerinin geregini gideren  ve emegi gecmeyen hic bir faydaya veya menfaate düskünlük zayiflik adilik yahut alcaklik göstermeyen;  inanilir güvenilir kisilik sahibi karakterde olgun doygun bilgin saygin yetkili dirayetli ve onurlu otorite erkini Hakanlar ve Kaganlardan bin yillarca DEVLET BABALIGI kavramiyla beri gelen Türk Toplum Tarihi`nin medari iftari ve  övünc  sevinc kaynagiydi.

 

Ortak hayatin, toplumun, ülkenin kazanilmis tüm deger zenginlik birikim ve hassasiyetini yikim yagma sonuclarina faturalayarak ( ülke kaynak ve topraklarina bilinen tüm ihanet ve yanlislar yol yordamiyla  kendi basina buyruk hirs ihtiras ganimet ve cikar ortaklari koalisyoncularinin sür saltanat dogrusu diye  Bop siparis savaslari kodlamasinda mülteci depolama rampasi gibi mesela ) kendi zevki-keyfiyetinin kaderiyle eslestirip baglayan bütün yalan yanilgi ve iflaslara kendinden baska herkesi etkisiz tepkisiz yetkisiz yoksul aciz güdümlü  hicligin kapisi disinda  koyan;  ve kendi buyurduguna muhtac kul köleligi sart kosan doyumsuzluk- rakipsizlik tamahiyla…

 

Ve onca Tarih; sürekli benzerini yasatan tekerrürden aklin fikrin sorumlu huzurlu onurlu güvenli saglikli  bilgili vicdanli idrak ve iradesiyle kalkinmis gelismis kendine güvenen mutlu yarinlari imar mamur edip kuracaktiysa eger; ilgili toplumun cografyasi sicili kaydi ismi cismi kim yahut ne olursa olsun yasanmisliklarindan hic degilse bilginlesmis DERS CIKARIMLARI olmaliydi..

 

Olmaliydi ki…:

 

En cok da hayati pahasina kendi güdümlü-bagimli kalabaliklarini kandirip kazziklayarak; dert belacile kahir ecir zahmet endise keder kaygi karamsarlik bilinmezlik belirsizlik kronik salginlarini reva gören; türlü türlü sabirla sinanmis zarar zyan yikim kayip yitik hücrelerinde korkuyu karanligi sinip susarak zikkim zehirlere zindanlastiran satrlara kendilerini sonuna kadar itirazsiz tepkisiz kökten baglayanlarin yüklenip tasidigi acziyeti ve caresizligi sür sefa hükümranliginin kaynagi tükenmez servet ve sermayesi bilenlere alim- satim kuponculugubetmeyeydi toprak, toplum ve hayat..

 

Yilda sadece on üc milyon kitap basarak ve her basilan kitap olsa olsa iki -üc bini gecmeyen tirajiyla issiz gücsüz yiginlastikca nufusu büyüyen kalabaliklari mutluluk tanmlamasi her gün daha da azip kuduran siddetten nefretten kinden ayrismadan hisse payini aldigi , cehalette sefalette sürüncemeye koyarak esitlenmis hakkin hukukun ilimin bilimin aklin yolun yöntemin rafa kaltigi,  ve damar damar haydutun hirsizin yolsuzun haraminin  tarikatlarin mafyanin medyanin yagma yikim borsasinda saygin  devletin bütün yetkilerine cöküp cullanarak sahsi cikar mefaatciligini özendirip özellestirmeye sorgu sual tanimadan her seye ve herkese el koydugu bozgun ve bogusmalarda, ne yazik ki tam tersine seyir ve güzergah izlemekte bu hassasiyette dair tarih ve takvim.

BU arada ne demistik en son..? Ha evvvet öyle ya…

Bop dükkaninin ileri solundaki asosyallik yedegindeyse , toplanip dagilan karartilar ,PEKAKA komasina girip de asla cikmamaya yeminli sözlü, ölüsünü diri tutmanin siyasi salakligini yorup gütmekte.

 

Bu arada, Mehepe`de de carsi dükkan, malumu bastan belli, esasli ve adamakilli karismis calkantilar arsivlemekte..

 

 

Seyfi Karaca………Ocak / 22


( Alaturkalamasina Fiiliyati Faulün 2 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 7.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.