2005 yılında görev alamayınca askere gitmeye karar verdim. Yavru vatan Kıbrıs'ta askerlik nasip oldu. Önce çok şaşırdım. Daha sonra Kıbrıs’a hayran kaldım. Uçakla gökyüzünden seyredince Kıbrıs’ı daha da beğendim. 

            Ayağımda postal üstümde kamuflaj elimde KPSS kitabı askerliğe devam ettim. Sonuçta askerlik de mesaili bir görevdi. 18.00’den sonra nöbet hariç dinleniyorduk. Zaten Lisans mezunu olduğum için nöbet tutmuyordum. Nöbetçileri yerlerine götürüyordum. Kıbrıs’ta KPSS’ye girdim ve askerdeyken  Allah nasip etti MEB’e atandım. Ben ders çalışırken bazı arkadaşlar bana laf atıyordu. Onlar askerlikten sonra iş aradılar. Ben hemen görevime başladım. Mazeret üretmeyelim. Ha gayret!
( Askerlik başlıklı yazı Ferhadi tarafından 5.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.