Bu yeni yılın ilk gününde böylesine acıklı bir  hikayeyi yazmayı inanın hiç istemezdim ama ne yaparsınız,kısmet işte.

İşe gitmek için bugün durakta beklerken yaşlı bir teyze geldi yanımıza,maskesini takmış,elinde baston,çiçekli şalvarıyla,önce dolmuşun geçip geçmediğini sordu sonra yanımıza oturdu usulca.Kısa bir  sohbetti ama anlamlıydı,çok çektiği bellliydi, karşıdaki  binayı gösterip:

-Şuranın sahibine de kalmadı bu dünya,dedi.
-Dolmuş eskiden on beş dakika da bir  geçerdi şimdilerde yarım saatte zor geçiyor,galiba onlar da zam  yapacak,dedi.
-Üşüyorum,dedi,insan bu havada üşür mü,üstündeki montu göstererek.
-Üretim olacak,dedi,üretim,şimdiki marketler hastalık satıyor.
-Etin kilosu iki yüz lira olmuş,nasıl  alıp da yiyeceğiz,dedi.
-Evli olsanız daha zor oğlum,dedi,ev kirası,çocuğun bezi,maması...
-Ben de yirmi yıl otellerde çalışmıştım.

Bu teyzenin söyledikleri benim  yüreğimi dağladı oysa hiçbir şey de  sormamıştık eğer arabam olsaydı işe geç gider o teyzeyi hastaneye  götürürdüm.

Yeni yıldan herkesin hemem hemen beklentisi şudur:Sağlık,mutluluk, barış ve başarı.

O teyzenin sadece bedeni üşüyordu ama benim hayallerim üşüyor,planlarım üşüyor,fikirlerim üşüyor...
( Üşüyorum başlıklı yazı berberce tarafından 1.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.