Ne Eskisin Nede Eksilsin Sevgi!



NE ESKİSİN NEDE EKSİLSİN SEVGİ!

Ne eskisin yıllar gibi, nede eksilsin bir nebze bile sevgimizden. Dost kalalım, herşeyimsin olalım geçip giden yıllara inat birbirimize. 

Elbisemiz eskisin, solsun yenileyelim, sevgimiz eskimesin, azalmasın, eksilmesin, bitmesin. 

Yüzümüzde gülücükler solmasın, gülümsesin gözlerimiz, umudumuz  gitmesin, hergün 
yeniden doğsun bir bebek misali kalbimize. 
Sarsın ruhumuzu çocuksu sevgisiyle..

Bedenimiz yaşlansada üzülmeyelim, ruhum 
genç, sevgim sayesinde diyelim sevinelim. 
Hayat değirmeni öğütüp toz ederken bizi. 
Hüzün girdabı çekerken bizleri en dibine, karanlığında boğmak istercesine.

Sevmekten sevilmekten ziyade ne kalacak 
bu fani dünyanın hayattan hatırası elimizde.
Ömrün süresi sona erip, yaşam bittiğinde!

Eskiyen yıllar mı?...diye bir soru sordum kendime. Cevabım; Hayır benim, biz eskiyoruz, dünyada kalma süremiz eksiliyor. Sıkışıp kalmışız bir Cenderede. Anlamak için dünleri özlemek gerek. 

Doğum günlerimiz kutlanıyor, ömrümüzden yıl gidiyor sevininiliyor, yaşımıza yaş katarken, eskiyen de bizleriz eksilen de, çoğumuzun dahi yok haberi bile, eksilip eskidiğinden...

NE ESKİSİN 
NEDE EKSİLSİN 
KALB'İ SEVGİMİZ! 2023 de.

HAYIRLA, HUZURLA, SAĞLIKLA, MUTLULUKLA, DOLU BİR YIL DİLİYORUM! CÜMLEMİZE RABB'İMDEN!


01. 01. 2023
Kalb'i Hazan


( Ne Eskisin Nede Eksilsin Sevgi! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 1.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.