Bitti. Kaç salkım üzüm çalındı kaderimden ve kaç yeter ile tükendim aşka, bilmiyorum ama bitti. Seyirlik yalancıların zulüm kabristanlarında yasin okuttum kahpe feleğin yel değirmeninde ayrılıklara özenip durduğu ölümlere.

Artık o adam yok, birdenbire buza döndü ve yok olmayı seçti kalbimde. Tensel birlikteliklerin görsel şenliklerinde benim için alev aldı bedeni; tükettim bir hoşça kalmada... Hoş gitmedi çünkü.

Tinsel duygularımın tensel birleşmesini tercih etti, zayıftı kalbi; yalancıydı dili ve kör kuyuda matemsiz tecrit edilendi sevgisi.

Bundan sonra o adam yok, adamlık ile erkeklik mücadelesinde adam olamaması kazandı ve beni kaybetti. Kaybeden ben değilim.

Barış elçilerinde jetonu atıp aşka düşüremediğim oldu. Adamlığının sırça köşklerde heba malı olduğu anların girdabıyla gitti yokluğu; artık varlığı da bir bende, yokluğu da...

Bir fotoğrafın yırtılma anında tükettim masumiyet izlerimi. Sildim acımadan onu sevmeyi. Çünkü değmezdi.

Masallar gelir, hikayeler konar, zülfünü yüze döken aşıklar sırnaşır gönlü İstanbul’da ama bu adam bana yaramaz. Tapusunu devrettim yazık olacak olan kadınların görsel saltanatlarına, yalayıp yutsun aşkı onlarda bir selayla.

Gittim, adam... Özümce köpük şiirlerin hedonist zaferlerinden bir serçe gibi seni uçurdum gönlümden. Sen, haz savaşlarının aşka naz olduğu bir yalandasın. Dürüst adam severim ben.

Yalnızlığıma soytarı bir düzlemken sessizliğime kısa süreli aşk yağmuru olup yağdığın her ceza gün için sana teşekkür ederim. Sonuçta kadının kalbi kora bağlamadan göremiyor hiçbir gerçeği.

Paket servis yaptım umman gözlerimin sana bakmaz aynalarını, bak ve kır yaşayabileceğin her günah kadar.

Sevgiden yoksun ve kalpten yoksul varlığına müteşekkir gidişlerimi bıraktım. Anarsan beni, beyninin bir köşesinden geçersem bakar bakar her gidişime bin yokluğumu yazarsın.

Soyunu bende tükettim misafir adam.

Görevin sona erdi.

Düz sandığım yolların engebeli yalanlarla dolu bir aşk seferiydin...

Dilara AKSOY

( Misafir Adam başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 23.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.