Fikir Fırtınası mı? Fikrin Saklanması mı?

 Kısır Döngü | kooplogKısır Döngü | kooplog

Bir sözü, kurusun diye içte bekletmek mi, yoksa içten dışarıya gönüllere vererek ekerek yeşertmek mi en güzeli? Kısır döngüye girmeden farklı olanı söyleyerek farklı olmak, farklı bakışları çoğaltmak varken, dön kısır döngü içinde bak dört duvarlara üstüne üstüne gelsin yani kısacası” Dönülüp dolaşılıp aynı noktaya gelinen ve bir sonuç vermeyen, içinden çıkılmaz fikir veya olaylar silsilesi” içinde mi hayatımıza devam edelim?

 

A-Anlaşılan o ki her ikisini de yaşamak ve en güzelini seçmek gerekir, kimin için seçmek gerekir toplumun insanımızın yararına olanı elbette.

B-Burada asıl olacak olan, olması gereken nasıl olacaksa öyle olmalıdır.

C-Cavidan yine Cumbada otururken, olasılık kavramları arasına sıkışmış bir halde içinde beklettikleriyle eşine söylemeyerek, odalarda içinde biriktirdikleri üstüne üstüne gelirken, bir sigara yakarak derin çekerek içinde biriktirdikleriyle havaya üfledi. Bir anda içinde ve odasında birikenler çoğalınca pencereyi açarak, hepsinin dışarıya çıkarak gitmesi için pencereyi uzun süre açık bıraktı.

D- Düşünceler farklı olsa da farklı olanı arayarak bulmak gerekir.

E- Engin cebindeki parayı sonuna kadar harcayarak, marketten aldığı bir poşete maaşının dörtte birini harcayarak, maaşa kadar kalan on günü nasıl geçireceğinin hesabını yaparken bu soruya cevap verecek halde hiç değildi.

Bugünde kısa ve öz olsun vesselam selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Fikir Fırtınası Mı? Fikrin Saklanması Mı? başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.