Televizyon seyretmeyi pek de sevmiyorum desem de, yine de bu özel kanallar beni müthiş cezbediyor. Nasıl yakalıyorlar Türkiye ve Dünya gündemini, ağzımız bir karış açık kalıyor. Bunlara Türk Basın Hayatına yaptıkları katkılardan dolayı, ödül vermek, durun durun, bir tane ödül yetmez, ödüller vermek gerekir diye düşünüyorum...


Ben bu kanalların haberlerine ''Yan Yattı Çamura Battı.'' haberleri diyorum. Kedi ağaca çıkmış, benim kedim değil, vatandaşın kedisi haliyle, itfaiye teşkilatı durur mu, hemen olaya müdahil olmuş, tabi sonra mutlu son, kedi kurtarılmış. Kediyi kurtaran itfaiyeciler günün kahramanı... Kedi kendini kurtaran itfaiyeci amcalarına miyav miyav ve de miyav diyerek, yanaklarını yalayarak teşekkür bile etmiş. Ha bu arada Güney de bir yerde ormanlarımız yanıyormuş, sonra başka bir haber, çatışma da üç askerimiz şehit olmuş, beş askerimiz yaralanmış, çok da önemli değil bu kanal için.


Inınınınınınının! Aynı kanalda çok önemli, önemliden de öte hayati bir konuda röportaj yapılıyor, mutlaka kaçırmamışsınızdır. Yok, yok yok öyle tahmin ettiğiniz gibi memleketteki anarşiyi ya da ekonomik krizi sormuyorlar, bu çok daha önemli bir konu. Soru şu ''Yılbaşında tatil yapmayı düşünüyor musunuz?'' Ne der acaba soru sorulanlar? Yurt dışına gitmek isteyenler, istemeyenler, Uludağ tutkunları, Palandöken de kurtlarını dökecekler, olmadı Sarıkamış paklar bizi diyenler... Olumsuz cevap verenler tabi ki canlı yayın olmadığı için mutlaka elenmiştir...


Adamın birisi karısını bıçakla rehin almış, babababababababa! Ne kadar hayati bir konu, memleketin bilmem neresinde... Sonrada balkona çıkıp bir dolu insana küfür etmiş. Ayıp yahu! insan hiç küfür eder mi? Üvey Baba denen bir iskele babası üvey oğlunu tekme tokat dövmüş. Yani başka üvey babalar varsa sakın siz yapmayın üvey evlatlarınızı dövmeyin, sövmeyin... Biz orta direkler hep dayak yiyoruz zaten...


Kuyumcunun birisini dolandırmışlar. Polis kılığına girip yaşlı adamın altınlarını cebellezi yapmışlar, ama yakalanmışlar. Hesabınız terör örgütünün eline geçti diyerek, adamı keklemişler... Altınların piyasa değeri dört buçuk milyon kadarmış. İyi de zaman zaman bizi de dolandırıyorlar... Kim mi? Söylemeyeyim onu da siz bulun. Hemen anladınız...


Zavallı kadının birisi de büyücüye beş yüz bin liraya yakın para kaptırmış. Niye kaptırmış, nasıl kaptırmış? Bunu öğrenmek için mutlaka bu haberi izlemeniz lazım. Büyücü yoksa papaz büyüsü mü yapmış? Yoksa normal büyüde yapmış olabilir mi? Normal büyü ile papaz büyüsü arasında ki büyü etki farkı ne kadardır? İyi de bize ne yahu!


Siz mutlaka bir kedinin fareye saldırdığını, fare yakaladığını görmüşsünüzdür, ama farenin kediye saldırdığını görmemişsinizdir. Görmediyseniz mutlaka görün, işte o kanalın yan yattı çamura battı haber kuşağında... Fare kedi kadar tahmin ettiğiniz gibi, bir de cesur bir de cesur, inanamazsınız. Habercilik bu işte...


Dünya Futbol Şampiyonasında Faslı bir taraftar, stadyumda sevgilisine evlenme teklif etmiş. Yani böyle bir haber atlanır mı hiç? Memlekette pahalılıktan dolayı evlenemeyen bir sürü bekar ya da sözlü nişanlı çift varmış, olsun ne çıkar? Çok mu önemli bir gün evlenirler... Yakınlarda bir yatır filan vardır, gidip çaput maput bir şey bağlasınlar, kısmetleri açılır belki...


Uçakta pisliğin birisi olay çıkartmış. Alkollülermiş, hostesler olaya müdahil olmuşlar, bağırış, çağırış, hakaretler havada uçuşmuş. Havada uçuşan hakaretler bir yere konamamış. Uçakta acil iniş için geldiği yere geri dönmüş. Poliste karı kocayı göz altına almış. Vay beeeeeee! Göz altına alınan ya da haksız yere de hapis yatan bir dolu insan var memlekette, onlar o kadar da önemli değil, bu olayın yanında...


Akıldan yaya biriside binanın birisine bomba koymuş, dedik ya akıldan yaya... Psikiyatri de gözlem altına alınmış. İyi de bu haberleri yapıp da bizim beynimize beynimize donk donk sokmaya çalışanların da sanki o psikiyatri kliniklerini ziyaret etmeleri iyi olur gibimize geliyor. Ha bu arada ekonomik krizden dolayı evine ekmek götüremeyen milyonlar için haber maber yapmayın sakın, ne gerek var siz münafık mısınız yoksa?

( Yan Yattı Çamura Battı Haberleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.