Cnn Türk ile Habertürk kanalının aradığı cevabı ben veriyorum,sıkı durun şimdi,yani altılı masanın adayını açıklıyorum:

Bu konu artık kabak tadı vermeye başladı,her akşam da sürekli  aynı veya farklı kişilerle,"aday kim olacak"sorusunu 3- 4 saat konuşmaya,tartışmaya bıkmadınız mı be arkadaş?Türkiye'nin   başka hiçbir sorunu yok mu?Bu programlar, bu sataşmalar hem iktidara yarıyor hem de muhalefete çünkü birbirlerinden besleniyorlar.

"Güç sadece yozlaştırmaz,bağımlılık da yapar."der K.Leguin,siyasetin  gücünü,medyanın gücü belirler desek abartmış sayılmayız  galiba.Neden mi?
Siyasetin değirmenine su taşıyan,medyadır.

"Benim gibi düşünmeni istemiyorum sadece düşünmeni istiyorum."der Ali Şeriati,ben de katılıyorum bu söze.

Aylardır hatta yıllardır konuşulan, kimsenin açıklamaya cesaret edemediği  aday:

İnsan olmanın altı şartıdır.Bunlar ise şunlardır:
1.Doğru söz
2.İyi niyet
3.Düzgün ve örnek davranış
4.Sağlam iman ile ahlak
5.Devlete,millete ve ailesine hayırlı birey olabilmek
6.En önemlisi  ise düşünmek,affetmek ve sabretmek.

Şimdi o gazetecilere  soruyorum;

"Sizlerde bunların hangileri var?"
( Altılı Masa başlıklı yazı berberce tarafından 16.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.