Yorgunum be hayat. Ceplerimi karıştırıp bakıyorum; cebimde ne kaldı diye senden yana? Koskocaman bir hiç... Bu absürtlük ve bu başıboşluk beni kaç yerden birden bıçaklıyor. Kırgınım be hayat sana. Bana ne verdin, senden ne aldım? Koskocaman bir hiç... gözyaşlarım bile kendi cehennemimde kaldı. İsmine kader dediğimiz kaç cenneti çaldım başkalarının kirpiklerinden, bir bilsen... kaç asırda bin yaprak döktüm kendime... hiç kimse anlamadı, kimse anlamadı, ben de anlatamadım kendime kendimi. Sana kırgınım be hayat. Bu duvarların cehennemi bir tek bana aynı; rüzgarda eğilen kimsesizliğim senden kaç yaprak çaldı bilmem... üzgünüm be hayat. Her defasında sana gelip, uzanıp bir çırpıda yine kendime çarpıyorum. Sarhoş şiirlerin üvey evlatları dolanıyor başımda. Ben bu değilim biliyorum, kimseyi kimseden çalıyorum. İnsan en çok hatalarına doyuyor, hatalarıyla doğuyor. Ben bir tek kendime doğamadım, gözüm ayamadım. Beterim hayat, üstüme kaç yorgan döşek attılar da oralı olamadım, kurtaramadım kendimi kendimden. Masalsı cennetlerin kırık kapısında kalbine porselen süsü verilen oldum. Perperişanım hayat, amaçsız tosladığım sana iki gözüm iki çeşme yanlışlar örüyorsun. Üstelik ben ağlarken sen hep gülüyorsun. Tütünlerde yok oldum hayat; kaç pansuman sana bana gerekmedi ve kaç yanlış beni kilitledi sorma. Müdavimi yalnızlık kalbimin, kirpiklerime de dokundu. Sersefil yollardan gittiğim hatalara embesil utanışların türküsü yazılıyor, gidiyorum...

Dilara AKSOY

( Umarsız başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 15.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.