Sen onları her konuda  her ne kadar küçük,masum,günahsız,suçsuz  olarak görsen de,çocuk olmanın bedeli ağırdır dostum.

Soğuk kış günlerinde paltosuz ve yırtık ayakkabılarıyla  okula giderler.

İnsanların acıma duygularını törpüleyerek  sokak ortalarında dilenip  iki şeker bir sakız ile mutlu olurlar.

Anne ile  babası gereksiz ihtirasları sonucunda boşanır, cam parçacıkları gibi ortalıkta kalıverirler.

Sıcacık yatağından ve uykusundan  kaldırılıp  sabahın ilk ışıklarında kreşe teslim edilirler,sorgusuz sualsiz.

"Okuyup da ne olacaksın,okuyanlar iş güç sahibi mi oluyor?"derler,ellerine telefon ve tableti  vererek akşama kadar sessiz kalmalarını isterler.

Bazen anneniz terkeder bazen babanız ve onların içinizde açtığı yarayı  hayatınız boyunca kapatamazsınız.

Gün gelir 'istenmeyen çocuk' olursunuz üvey annenizin veya üvey babanızın yanında,kanatı kırık kuş misali yaşamın acısını iliklerinize kadar hissedersiniz.

Elinizden sadece oyuncaklarınız değil,hayalleriniz de alınır bir bir hem de acımasızca.

Videolarınız ve resimleriniz farklı sitelerde  farklı amaçlar için kullanılır da siz bunu eğlence sanırsınız.

Reklam şirketlerinin,mafyaların,tinercilerin hatta siyasi partilerin bir numaralık malzemesi olursunuz.

Ne sesinizi duyan olur ne gözyaşlarızı gören.

Altı yaşınızda gelinlik giydirilip evlendirilirsiniz ve bunu bir oyun sanırsınız(!)

Bu devirde çocuk olmak dostum,verimsiz topraklara tohum ekmek gibidir ve ahlaklık ile cahillikten oluşan yırtık,kolay kolay dikiş tutmaz...



( Çocuk Olmak başlıklı yazı berberce tarafından 14.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.