Merhaba Sevgili Sami Ağabeyciğim,

 

Birkaç gün önce Adem Beyimizin yazdığı bir şiire yaptığınız yorumun bir bölümünde şöyle bir ifade vardı “…..Yazmasına yazıyorum da her yazdığına yorum yaptığı arkadaşlarım bile yazdıklarımı okumayınca '' Ulan salak kafa. Ne diye yazıp duruyorsun?'' diye kendime emeklerime yanıyorum…..”

 

Bu ifade beni çok üzdü, pek çok arkadaşımız da üzülmüştür. Bence siz sitenin en çok okunmak ve yorumlanmak istenen yazarlarının başlarında geliyorsunuz, bunda tarihi birikiminizin, mizahi yaklaşımlarınızın ve editörlüğünüzün de katkıları çoktur elbette. Ağabey başta yeni arkadaşlarım olmak üzere kimileri yazacaklarımı tabir-i caizse yalakalık gibi yorumlayabilir : )) Ama onlar da zamanla böyle olmadığını anlayacaklardır. Ne sizin pohpohlanmaya gereksiniminiz var ne de benim sizin üzerinizden nemalanmaya.

 

Gerçekten hemen her konudaki cesur ve ezber bozan yazılarınızı tüm site gibi ben de dört gözle bekliyorum. Ve takdir edersiniz ki özellikle yaz aylarında sayfanızın bir numaralı müdavimiyimdir, zira iş yüküm az oluyor. Özellikle sonbahar ve kış aylarında kendi özelimde mesleki olarak yılsonu ve yılbaşı şirket hesap açılış ve kapanışları nedeniyle hayatım excel başında ve seyahatlerde geçiyor. Benim hayatımı MFÜ ağabeyimden sonra en yakınen bilen kişi sizsiniz ağabeyim. Okuyacaklar için aydınlatıcı olsun babından ara detaylara giriyorum. Ayrıca size burada yazdıklarımı rahatlıkla telefonda veya yüz yüze de görüşebilirdik fakat bazı arkadaşlarımızın da bana katılacağını tahmin ettiğim için alenen yazayım istedim.

 

Ağabeyim sanırım sitemizdeki üyelerimizin çoğunluğu aktif iş hayatında, yani zaman kısıtı siteye girme bağlamında önemli bir belirleyici bu kesim için. Örnek olsun diye dünkü ya da evveli günkü yazınıza çok hızlı bir göz attım, uzun olunca okumadım zira zamanım çok kısıtlıydı, az önce baktım tam 1400 kelime ve 4 A4 sayfası uzunluğunda Word olarak. Dört kıtalık 7+7 bir hece şiiri kabaca 70 kelime. Yani ben bu sürede 20 şiir okuyabilirim : )) Ve yirmi arkadaşıma karşı sosyal sorumluluğumu yerine getirebilirim, yorumlarımı da yaparım. Size ilaveten bi 10-15 dakika daha ayırmam lüx mü? Elbette ki hayır. Buna değer mi? Elbette ki değer, başım gözüm üstüne, üstelik çok büyük bir zevkle okur ve yorumlarım.

 

İlaveten bir de seri halinde yazıyorsunuz bazen, yani günlük takip gerektiriyor, birini kaçırsanız diğeri anlamlı olmuyor ya da diğerlerini de bir arada okumaya zaman kalmayabiliyor. Tüm arkadaşlarımızın böyle dönemleri olabilir. Ama bazen hakikaten zaman olmayınca olmuyor. Benim gerekçelerim bunlar, kısmen katılan arkadaşlarım da olabilir.

 

Ağabey neyi, nasıl, ne şekilde ve sıklıkta yazıp paylaşacağınız hakkında fikir beyan etmek benim haddim değil, bunu istesem de yapamam. Üstelik ne sizin deneyiminizin ne de sosyal ufkunuzun kıyısından geçebilirim. Sadece zaman zaman olabilen kendi zaman uygunluğu pozisyonumu arz ettim. Adem Beyin şiirine yaptığınız yorumdaki ifade de içimi acıttı.

 

Lütfen kendi oluşturacağınız paylaşım stratejileriniz ile sizi daha çok okuyabilmemize yardımcı olunuz ağabey. Vallahi kısa kısa güncel aktüel değerlendirmelerinizi ve şiirlerinizi ben çok özledim. Bunlara karşın her yazınızı okumaya çalışıyorum ama bu her daim mümkün olmuyor.

 

İyi niyetimden tereddüttünüz olmaz bilirim, yine de amacını aşan bir ifade kullandıysam özür dilerim.

 

Sizi seviyorum ağabeyim.

 

Selam ve saygılarımla.

çağatay

( Sami Ağabeyime başlıklı yazı MCU :) tarafından 14.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.