Memnunsun Ki Geri Dönüyorsun?

 BY-LAMP Semazen 3D Masa Lambası : Amazon.com.tr: Ev ve Yaşam

Dedim

-Nasıl geçiyor günlerin?

-Vasıl gelirse daha güzel olacak günlerim.

-Gelmezse eğer başka gönül erleri yok mu günlerini güzel etmesi için?

-Gönlüm o kadar geniş değil sanki hepsini içine sığmaz.

-Dünya aşkla nefsimizle arzu heveslerimizle sığarken şimdi dost mu sığmayacak?

-Var mıdır böyleleri nasıl aranır bulunur ki bilmem!

-İşte bilmediğini öğrenmen için vardır onlar senden önce sana koşarlar.

-Duygularımın bir dünyası yok iken onları hangi duygularımla çağıra bilirim ki?

-Alışkanlıklarına dur de bakayım, ak akan bir dere gibi berrak halinle ummana onlar sana karışır.

-Anlamakta seni zorlanıyorum desem!

-Anlamak için az çabala desem? Yolunu değiştir yönüyle diye söylesem.

-Çok sebebi var beni bu yolda alı koyan.

-Alı Koyanı bırak geride için bomboş git ve doldur kendini.

-Dualarımızın baş tacı olmasını istediğimiz gönül dostları bizler değil miyiz her ferdi ile sende eli boş gönlü boş doldurmak için git, boşum dolmaya geldim dersen seni geri çevirmezler.

-Bir nefesle bir niyetle yola çık diyorsun.

-Evet, aynen böyle söylüyorum, ben dönerken bu yolda sen gidiyorsun.

-Memnunsun ki geri dönüyorsun?

-Mevla izin verdikçe dönüyorum neden memnun olmayayım ki.

-Memnun olan dönmez biliriz de.

-Yanlış biliyoruz da ondan, o memnuniyeti anlatmak için dönüyorum.Anlatmadan olmaz ki,bir anlatan olmalı değil mi?

-Haklısın.

-Sende var git ulaş ve kısmette varsa dön gel beraber anlatalım kaldığım yerden bana yardımcı olursun.

-Zihnime oturanları ben kaldırana kadar sen yetişirsin merak etme.

-Öyle ise sen yoluna ben yoluma, sonrasında görüşmek üzere Mevla izin verirse inşallah.

-İnşallah haydi selametle git selametle dön bakalım.

-Ben ruhumun parıldayan parıltısını alarak gidiyorum, sende git aç pencereni ruhunu doyur parıldasın hak aşkıyla, gel de aç bizleri doyur maneviyatla.

 

Mehmet Aluç

 

 


( Memnunsun Ki Geri Dönüyorsun. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.