Bir Kelime Bin Bir İşlem-1-

 Anlamlı Sözler - Yüzsüzlük İle İlgili Resimli Sözler http://cokiyiabi.com/ piskinlik-yuzsuzluk-arsizlik-ile-ilgili-anlamli-sozler/ | FacebookAnlamlı Sözler - Yüzsüzlük İle İlgili Resimli Sözler http://cokiyiabi.com/ piskinlik-yuzsuzluk-arsizlik-ile-ilgili-anlamli-sozler/ | Facebook

Aksine İspatı  Yokmuş Gibi Yalan Söylemek

 

Hayatı sözleri niyeti yakın takibe almadan ondan uzaklaşarak yolumuza devam edince yalanlar ispatı mümkün olanın ispatı mümkün değilmiş savı ile yaşamak konuşmak hayatımızın elbette ki bir parçası olacak ve bundan kaçınılması mümkün olmayacak. İnsan hayatı için çalışarak insanın hayatını kolaylaştıranların becerisini kıskanarak bunu beceremeyeceğini bilenler kıskandıkları için onun hakkında utanmadan yüzleri kızarmadan karalamaya çalışırlar. Sanki az sonra aksi ispat edilmeyecekmiş gibi çünkü aksi ispat edilse de yüzleri kızarmaz utanma haysiyeti yoktur onlarda. Şöyle etrafımıza baksak gazete ve haberlerde yüzlercesine rastlamak mümkün, burada isim vermeye hiç gerek yok, herkes bakınca görüyor ve biliyor.

A-Anlamak mümkün değil inanın görünce ben utanıyorum onlar utanmıyor nedense!

B-Bakmak görmek değil sadece bakarak bakmaktır, öküzün trene bakarak bir şey anlaması gibi…

C-Cavidan cumbada otururken etrafındaki olan bu kadar tutarsızlığa yalana dolan inanarak yaşayanların olmasından dolayı, derin üzüntü içinde bakmaktadır. İçindeki derin huzursuzluğu yok etmek için kör ve sağır olmak iyi gelir dese de böylede yaşamak kolay değil, görmek duymak gerekir anlamak doğruyu bilerek en geç ortaya gerçek çıkacak diye dürüst yaşanmalıdır diyerek derinden bir ah çekerek, mutfağa doğru yöneldi akşam yemeğini hazırlamak için.

D- Derya Hanım karşıda Cumba da oturan Cavidan’ı dertli iç çeker görünce derdi olduğunu anlayarak yanına gitmek için derdine ortak olmak için kapıya doğru yöneldi.

E-Eninde sonunda her şey doğrusunu bulur diye derin düşünceler içinde olan Engin işyerinde adına atılan iftiranın kurbanı olarak açığa alınmış sinirli haliyle burnundan soluyarak eve doğru gidiyordu. Zimmetine para geçirdiği yönündeki iftira ve yalanlara maruz kalması yüreğini sızlatıyordu. On beş yıllık memuriyet hayatında kasada ki paralara yan gözle bakmamış kendi canından fazla koruyarak emanete sahip çıkmaya çalışmıştı. Tüm deliller onu gösterse de bu yönü değiştirenlerin olduğunu biliyor ve zamanla ne yaparlarsa yapsınlar okun doğru istikametine içten dönerek doğru yönü göstereceğine inanıyordu.

Mehmet Aluç


( Bir Kelime Bin Bir İşlem-1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.