Arkadya Günlükleri 25.02.13

25.02.13 Pazartesi


Bugün neşeliyim oldukça. Pazartesileri erken kalkmama sebep olan oğlum Yunus mutlu ediyor beni. Onun arabanın arka koltuğunda Kuran sayfasını ezberleme gayreti büyük bir feyz kaynağı benim için. Onu bıraktım dershanenin kapısında. Sarığını sarmamı istedi. Yaptım. Beğenmedi. "Hocan sarar "dedim. Yatakhanenin kapısını açamadı. Sınıfını getirdim bıraktım onu. Öptüm.

Anneme gittim. Kaptı kilitli. Cama tıklattım. ‘Kapı kilitli’ dedim. Halama emretti açması için. Açamadı Halam. Alttan anahtarı verdi bana. Kazağı verdim. Annem beğenmedi. Halamı unutmuştum. ‘Ona ver ‘dedim’ beğenmiyorsan’. Vermek istemedi ‘giymez ‘dedi. Halam gönüllü olmaktan kaçınıyor,ondan korkuyor besbelli. ‘Karda giyilir’ o dedi ‘çok kalın’. Meyve yedim. Biraz internete girdim. Günlükleri yayınladım. Sonra ayrıldım; Halam camdan el sallıyor. Geri gelip karşılık verdim. Anamın umurunda değil.

Dernek kurmalıyım. Gençliğin sahipsiz olduğu bu ortamda bir gençlik derneği. Bengisu sanat düşünce ve irfan mektebi. Adı bu olacak. İçinde sanat, kültür, bilim ve eğitimle haşır haşır neşir olacakları bir dernek.

Yetenekli gençleri toparlamalıyım etrafıma. Fen Lisesi'nden, İmam-Hatip Lisesi'nden, İzmit Lisesi'nden ve yayınladığım İlim dergisi yazar çevresinden…
Osmanlı tarihi destanını yazıyorum. Ramazanname ‘den sonra bu eser bana İlaç gibi olacak…

Fen Lisesi öğrencilerim yeni yeni açılıyorlar bana. Kadir güzel hikâye yazıyor.Sedanur deneme Feride hem deneme yazıyor, hem hikâye. Hikâye yarışması bu konuda anahtar olacak. Bir de okul dergisi…

Antoloji.com’ da şiirlerimi bölümlere ayırıyorum. Aşk şiirlerine Aşk Kitabı. Doğa şiirlerine Yaşamak.

Peygamber şiirlerine 'Tuhfe' adı veriyorum. İsyan şiirlerine 'Kavgalar kitabı'. Biyografik şiirlere 'Kahramanlar Kitabı'. Tasavvufi aşk şiirlerine'Sevgili Sultan Sarayım'. Kitaba da şimdilik bu adı düşünüyorum.

Günlüklerimi düzenlemeliyim. Biraz hikâyeye kapı aralamalı, oradan romana yol bulmalı emeklilik günlerim için. Sonra tiyatronun kapısın çalmalı. Biraz eleştirmeli edebiyat alanından. Yıllar önce yazdığım’ şairler geçidini ‘ bulmalı. Yahya Kemal için yazdığım o kayıp çalışmaya ne demeli.

Bir dergi çıkarmalıyım yeniden edebiyatı beraberinde getiren, düşünce ve inanç etrafında haleleşen bir grup kurmalı. Dergiyi profosyelleştirmeli. Adı 'Bengisu Sanat' olmalı. Siteyi dolduruyorum. Bugün altı yüz kişi girdi diyor, site, üstelik doğru dürüst bir yerde adı edilmemişken.

www.bengisusanat.com.tr

http:www.bengisusanat.tr.gg




Ahmet Kemal

( Şairin Günlülüğü 25.02.13 başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 9.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.