Ani kalp krizi  sonucu yaşamını yitiren  ünlü şairi;akrabaları,tanıdıkları,arkadaşları ve hayranları yalnız bırakmadı son yolculuğunda.Camii avlusunu dolduran kalabalıkta hüzün hakimdi.
-Nasıl bilirdiniz?
-İyi biliriz.
-Haklarınızı helal ediyor musunuz?
-Helal olsun.
-İyi bir müslüman olduğuna şahitlik  eder misiniz?
-Ederiz.

Defin işlemleri  gerçekleştikten sonra evlerine,işlerine güçlerine  dönmekte olanlar  aralarında şöyle  konuşuyorlardı:
-Hayal gücü ne kadar zengin, kalemi ne kadar güçlü bir sanatçıydı,bir kelimeden on tane şiir yazabilecek kabiliyeti vardı,onun  şiirleri bana terapi gibi geliyordu.
-Toprağı bol olsun, başarısı yaratıcılığında gizliydi.
-Hep çizgisini korudu, ahlaklı ve namusluydu.
-Namuslu muydu?
-Evet,kimseye yaranmak için,kimseye çatmak için yazmadı hep  içinin sesini dinledi.
-Doğru diyorsun çok ahlaklıydı,arkadaşının karısına aşık olup ona çok mektuplar,şiirler yazmıştı(!)

( Şairin Ölümü başlıklı yazı berberce tarafından 30.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.