Geçen hafta gerçekleşen Birinci İzmir Meydan Muharebesi üç dört saat sürmüş olup, hatta beş altı da olabilir, bilemedim şimdi... Muharebe Altay'dan gelen yiğitler ile Tepelere Gözlerini Diken yiğitler arasında olmuş ve de çok kanlı geçmiştir. Türk Tarihine tabi ki altın harflerle ya da başka şekilde yazılmayacağı gün gibi aşikar olup, bakalım neler neler olmuş Birinci İzmir Meydan Muharebesinde...


Maç başlamadan önce birbirine çok sert ve can alıcı bakışlar fırlatan Altay'dan gelen yiğitler ile Tepelere Gözünü Diken Yiğitler yine de birbirlerinden tırsmamışlar, bilakis bıraksalar, araya girmeseler, birbirlerini bir kaşık suda boğma durumuna gelmişlerdir... Maç sırasında ''Vur vur inlesin ve de ölmeye ölmeye geldik tezahüratları gökyüzünü adeta kaplamıştır.'' Küfrün ise bini bir para olup, iki tarafın komutanları tarafından ''Atış serbest.'' komutu ile mücadeleye sokulmuştur...


Birbirlerine gavur muamelesi yapan Altay'dan Gelen Yiğitler ile Tepelere Gözünü Diken Yiğitler strateji geliştirerek patlayıcı maddeleri sağlık hizmetlerinde kullanılması gereken ambulanslar ile stada sokup birbirlerine fütursuzca savurmuşlardır. Tabi bu arada kızılcık sopaları da yan tarafta hücum emrini bekleyen yiğitlerin elindedir... O yiğitler kiiiiiiiiii.... Anlat anlat bitiremezsin salaklılarını...


Altay'dan Gelen Yiğitler, Tepelere Gözünü Diken Yiğitlere ambulans şoförlerinin getirdiği mühimmatlar ile saldırırken, Tepelere Gözünü Diken Yiğitlerde urun, kırın, yiğitlerim mahvedin sloganları ile karşı saldırıya geçmişlerdir. Çıkan arbedede kaleci başta olmak üzere, futbolcular ile birlikte, seyircilerden de yaralananlar olmuş, hastaneler inim inim inleyen insanlar ile dolmuştur. Hastanelerde doktorlar tarafından karşı tarafın taraftarlarına beddua serbest bırakılmış olup, ayrı ayrı yerlerde tedaviye alınmışlardır...


Güvenlik Kuvvetlerinin müdahalesi sonucunda Birinci İzmir Meydan Muharebesi son bulmuşsa da

taraftarların içindeki kin ve nefret duyguları bir kenara atılamamış olup, en kısa zamanda bir dahaki maçta, tekrar başka bir muharebede birbirlerine girmek, birbirlerini yerle bir etmek için sözleşmişlerdir...


Tabi biz normal vatandaşlar olarak böyle saçma sapan olayların spor için olmasına akıl sır erdiremediğimizden Altay'dan Gelen Yiğitler ile Tepelere Gözünü Diken Yiğitlere teessüflerimizi ve de sitayişlerimizi hatta gerim gerim gerilmiş sinirlerimizi gönderiyoruz...

( Birinci İzmir Meydan Muharebesi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.