Hani tonlarca kelime birikmiştir ya boğazına,

Ne kadar yutkunursan yutkun geçmek bilmez boğarcasına.

Hani bir belirsizlik hasıl olur ya,

Meşhur sokaklarda

İçini çeke çeke yürürsün anlamsızlaşırcasına.

Kayıplara karıştığın hissiyatta, bir deli gibi dolanırsın ortalarda.

Sesin çıkar, sesin titrer, sesin sessizliğe yenik düşer bir yudum su gibi ararken son umutla.

Dudakların titrer, ağlamak istersin, ağlayamazsın

Acın yedi mahalleyi inletecek şiddettedir ama haykıramazsın.

İşte o zaman susuşunla bir olur gözyaşların.

Yüreğe dokunacak bir öpücüğe hasretle düşersin toprağa.

Sonra bir fidan olur yeniden yeşerir umutların.

Ve sen o umutla büyürsün, o öpücüğe kavuşma arzusuyla.

( Sessiz Hisler başlıklı yazı serkanemir19 tarafından 30.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.