Keşke, seni gönlüme sultan, başıma taç etmeseydim.
En ulvi duygu ve düşüncelerimi seninle paylaşma saydım.
Sen sıkıntı ve kederlere duçar olmayasın diye,
Her şeyine seve seve aşk ve şevkle katlanma saydım.

Keşke, senin için en şirin uykularımdan feragat etmeseydim.
Her cümlesi birbirinden manidar sen konulu en uzun şiirleri yazmasaydım.
Seni mesut bahtiyar edebilmek için,
Alışkın olmadığım halde namertlerin köprülerinden geçmeseydim.

Keşke, yokluğunda bir an önce visal olsun diye dua ve niyaz etmeseydim.
Aşkın tarlalarına sevda fidanlarını dikip can sularını dualarla vermeseydim.
Sevda bahçelerinden topladığım rengarenk çiçeklerle,
Özene bezene mahirce yaptığım çelengi başına takma saydım.

Keşke, tavşankanı ikindi çaylarını tam kıvamında demlemeseydim.
Aşkın atı seni yarı yolda koymasın diye tımarını mükemmel yapma saydım.
Timsah gözyaşlarını bile gördüğümde,
Her daim emrine amade olup sevda yularını boynuma takma saydım.

Keşke, gönlümün otağında seni şeref konuğu etmeseydim.
Olur olmaz şeylere üzüldüğünde senden daha fazla üzülmeseydim.
Biraz geciktiğinde sabırsızlıkla yolunu beklerken,
Bir an önce yuvana ulaşman için şanı yüce Allah’a yalvarıp yakar masaydım.
24-28/ Kasım/ 2022

( Keşke Seni Bu Kadar Sevmeseydim başlıklı yazı sadeceo tarafından 29.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.