1-)GELMİŞ GEÇMİŞ DÜNYA'NIN EN

      AĞLAMAKLI DAMAR AŞK ŞİİRLERİM

SENİ ÇOK SEVİYORUM

YÜREĞİMİN TOZLU RAFLARIN'DA SAKLADIĞIM SEVGİ DOLU ESKİ RESİMLERE HEP BAKTIĞIM'DA CANIMIN KANADIĞINI GÖRÜYORUM.

SENİ ÇOK SEVİYORUM

BEBEKLER GİBİ ŞEN ŞAKRAK OLDUĞUM ESKİ GÜNLER AKLIMA GELDİĞİN'DE MUTLULUKTAN KALBİMİ SENİN AŞK DOLU KELİMELERİN İLİKLERİME KADAR ATEŞ GİBİ ISITTIĞINI HİSSEDİYORUM.

SENİ ÇOK SEVİYORUM

SOĞUK GÜNLER'DE ACILAR VE IZTIRAPLAR İÇİNDE YOLUNU KAYBETMİŞ GÖÇMEN KUŞLAR GİBİ YOLUMU BULMAYA ÇALIŞIYORUM.

SENİ ÇOK SEVİYORUM

KURUYAN YAPRAKLAR MİSALİ GİBİ HAYATIMI GEL GÖR Kİ; RÜZGAR NEREYE ESTİRDİYSE NİYE DE OLMUYOR YÖNÜMÜ SENİN YÜREĞİN DE OLAN KLAVUZUNUN DÜMENİNE ÇOK İHTİYACIM VAR?

SENİ ÇOK SEVİYORUM

BİN ASIRLIK YIKILMAYAN ÇINAR AĞAÇLARIN KÖKLERİ GİBİ SANA OLAN SICACIK SEVGİ DOLU SÖZCÜKLERİMİ VE DUYGU YÜKLÜ AŞK KOKULU KELİMELERİMİ BİR KALEM'DE SİLİP UÇSUZ BUCAKSIZ OKYANUSA ATTIN

SENİ ÇOK SEVİYORUM

GÖZLERİME MİL ÇEKSELER'DE VE AYAKLARIMA PRANGALAR VURSALAR'DA SANA AİT OLAN HASRETİMLEN ALEV ALEV YANAN KALBİMLEN ÇOK UZAKLARA GİDERKEN HALEN SENDEN Bİ ESER BIRAKARAK GİDİYORUM

YAZAN:OĞUZ ATEŞ 


( Seni Çok Seviyorum başlıklı yazı OĞUZ ATEŞ tarafından 29.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.