"Aşk, insanı farklı kılar"derlerdi de pek inanmazdım ta ki en samimi arkadaşımla  karşılaşana kadar,ellerindeki torbaları taşımakta zorlanıyordu,sanki içlerinde taş taşıyordu.Dedim:

-Hayrola,mahalleden mi taşınıyorsun,bunlar da eşyaların mı?
-Hayır,dedi,bunlar benim eşyalarımdan çok önemli.
-Börek,çörek mi yoksa baklava mı var,eğer varsa  atıştıralım ayaküstü,dedim.
Hafifçe gülümsedi,elindeki torbaları yere bırakıp soluklanarak:
-Yok,adaşım,dedi, olsa vermez miyim,beni  tanırsın,o saydıklarından bunlar çok pahalı.
-Abartma artık,dedim,altın yoktur herhalde.
-Benim için altın kadar değerli bunlar,dedi ve ekledi:

-Kız arkadaşımın yanına gidiyorum ve onun da bir kedisi var,bu gördüklerin  kedi maması bunları bulabilmek için ayaklarıma kara sular indi sabahtan akşama kadar dolaştım.

Kendimi tutamadım,sordum,
-Evlenince peki ya onunla yatmaya devam  ederse...
( Kedi Maması başlıklı yazı berberce tarafından 28.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.