Aşk mı Para mı ? 2-


İnsan böyle anlarda doğru olanın olmasını bekler değil mi? Kendisi için mutlu olunan bir an bir başkası için trajedi olabilir, yüreğinde derin yaralar açabilir. Aynen yine bu şekilde oldu! İnsan olarak dünyaya gelmek iyi bir fırsat değil midir ki, insanlığımızı unutuyoruz üç kuruşluk menfaat uğruna satıyoruz? Satıyoruz evet satıyoruz!

 

Sabah kalktığında Nalan hala Murat’ın gelmediğini görünce burnunu kıvırarak mutfağa geçti, kahvaltılık bir şeyler atıştırmak için demliği ocağın ateşine koydu. İçinde bir şüphe vardı. “Murat nereye gitti? Kiminle? Neden dönmedi? Belki de çok para kazanmak için çalışıyordur. Çalışsın eşekler gibi çalışsın” Diye düşünürken, kapı çaldı alacaklı gibi. İşte geldi diye kapıya yöneldi. Kapıyı açtı kapıda bir polis memuru, yüreği cızzz etti, ”Eyvah yoksa fabrikanın kasasını mı soydu” diye endişelendi korktu. ”Salak paraları sakladıktan sonra yakalansaydın bari” diye düşünürken. Polis memuru.

-Nalan hanım efendi, Murat Güngörmezin eşisiniz değil mi?

Şaşkınlık içinde.

-Eeevet buyurun benim. Eşime bir şeyler mi oldu? Ne yaptı?

-Sakin olun eşiniz trafik kazası geçirdi, şu anda hasta hane de yoğun bakımda. Onu haber vermek için geldim.

Bir anda yere yığıldı kaldı.

 

Bir Yıl Sonra

Aradan geçen bir yıl boyunca komada kalan Murat ve her gün başında bekleyen Nalan ve arkada Murat’ın iyileşmesini gözyaşları içinde izleyen ona çarpan fabrikatörün kızı Filiz, birbirlerinden habersiz her gün ayıkması için bekliyorlardı. İşte bir yılın sonunda gözlerini açtı, karşısında Nalanı görünce başını öteye çevirdi. Az ileride ona bakan Fabrikatör kızı görünce.

-Sevgilim bu koca karıyı kim getirdi başıma lütfen onu alır mısınız başımda.

Filiz hemen koşarak.

-Hanım efendi çıkarmısınız?

-Siz kim oluyorsunuz? Ben eşiyim.

-Haklısınız da hatırlamıyor.

Murat

-Sevgilim bana ne oldu neredeyim?

Filiz.

-Trafik kazası geçirdin bir yıldır komadasın.

-Bir yıldır başımdasın beni bekliyorsun değil mi?

-Evet, hayatım başındayım.

-Öyle ise beni çıkar buradan, mesut yuvamıza gidelim hayatım.

 

Ödemekle mükellef olduğumuz bedeller… Dik yokuşlar… Çukurlar… Karanlıklar bir bedeldir bir şeylerin karşılığı olarak.

Hiçbir şeyi hatırlamıyordu yalnızca kulağında çınlayan ” Paris, Paris” çınlamasını duyarken derin düşünceler içinde.

-Filizim benim kulaklarımda “Paris” yankılanıyor seninle Paris’e gidecektik hemen gidelim. Şu başımda duran hizmetçi kadını da alalım sana yardımı dokunur.

-Tamam, hayatım gidelim sen istiyorsan gidelim hemen.

Mehmet Aluç


( Aşk Mı Para Mı-2- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 23.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.