Bir ihtimaldim ben onun için; soytarı aşkta ‘belki ‘ye sığdırdığı bir seçenek; benim gibi birçok seçeneği vardı. Kalbine değil, acabasına yerleştiğiydim onun. Aklında ve kalbinde yer etmeyen, gecenin kör vaktinde bir selamına denk gelmeyen... Olmasam da olurdu onun için; aşkı olmak zorunda değildim, bir aşk olmak zorunda değildim. Kaç yerden parçalansam da savrulsam rüzgara, bir onun kalbine yetemezdim. Aşk bizim masada yer etmiyordu, okeyin ıstakasına ümitler konuyordu da okey taşı olmayana aşk zulmediyordu.

Bir ihtimal değil, her halde her durumda ve her gözü kör olası şartta canımdı. Artık böyle yapamam. Acaba ile çok seviyorum’u yarıştıramam. Gidiyorum aşk! Senden...

Kaderin kimyasal zehirlenmesini organik aşk ölümlüğüme feda ediyorum. Ben bu yollarda acıyla duramam. Başkalarına yazdığı umut mesajlarınca kör gözlerinde var olmanın hayallerini kuramam.

Gidiyorum aşk! Senden... Gömüyorum sönen her mutluluğu, bir an için seviyor zannettiğim o günün kutlu katili oluyorum. Öyle de kalp boşlukta; böyle de...

Gittim, Gidiyorum her cevap alınmayışının aşka bin bir çile saçtığı aşk gerçeğinden.

Hiçbir şey umurumda değildi, kalbinde sade ve sadece benim varlığımın olması mutluluğu bu aşka yeterdi. Anladım, olmayacak. Anladım, bu kalpte bir türlü mutlu bir aşk olmayacak.

Kırdım kalbimdeki umut yollarını; soran olursa dili umuda, gönlü sevdaya küstü dersiniz ve bir daha barışmak yok bu kaderde.

Arkadaşkım kaderin bilmem kaç yalnızlık dolu hasretinden kopup bana geldiğini sandığım; sana mutluluklar, bana mayınlar... Sonunda bu aşk gözümün nurundaki her hare gibi yalnızlığa patladı.

Şimdi kiminsen yormam kalbini.

Ben, kaldığım yerden umuda zor bela yerde biçareyim...

Dilara AKSOY

( Acaba başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 21.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.