Sevgilim, sen şimdi kalbi talan cemiyetinin en özel prensisin. Yetmiyor seni anlamak kendimi tamamlamaya; yağmurun kirpiklerinden gözyaşımı dökmek yetmiyor kalbime. Seni özlemek kayıp bir bedenin faili meçhul cinayete kurban gidip kendini cennetine hapsetmesi ve maktul olarak asla bulunamaması gibi bir şey...

Avuç içlerimden mesajlar yağıyor haddinden varlığına sere serpe, bir kuşun kanadına takılıp göz hapsinde yaşam bulmak istiyorum. Seni, o şehrin yağmurunda ve o şehrin güneşinde hep yaşamak istiyorum.

Sevdiğim, sen şimdi hangi hayalperest kalplerin hayalet mutluluğusun bilmem; sende görünüp sende çare olup sende yaşayıp sende nefesi olmak istiyorum ölülerin. Hayalet odalarında korkusuz bir mutlulukta seni sende mutlandıran bir yaşamak olmak istiyorum.

Sevdiğim, sen şimdi ömrü talan ezberin sersefilcesisin kalbimde. Bu dil, acılı kertelerde ömrü ziyan sofraların kardeşliğidir sensiz ömrümde. Seni çok seviyorum. ‘çok’ kendini benden alıp da azalırken sensizlikte, her bir nefes sana tamahkar ve her bir nefes sana çare ...

Sevgilim, sen şimdi kalbi talan zehirlerde ömür ikramiyemde bana çıkan ilk ve son yasaksın. Yasaklar çiğnenmek için değil mi? Seni, hayatımın her girdabında var görmek istiyorum. Savunucusu kalbimin, ateşe kısmet bir sensizlikte şükür demlenirken altını açık bırakıp yakmış gibi ortalığı; demin sen sohbetinde sana çıkan kaldırımların sende beni taşıdığı yol olmak istiyorum.

Her adımında, her adında, her adımı duyuşta ve her saniyenin ritmik atışında kalbinin gölgesinde şerefle yaşayan olmak istiyorum. Kalp sesini bastıran şarkıları sustur, göz güneşini aydınlatan başka yüzleri maskele; bana, senin sen olmak gerçeğin yeter.

Sevdiğim, aşka kaç ısmarlanışta menünün en güzel yanında bana yâr mutfağında pişersin bilmem; ömrümün tozlu sen şifalarında seni bekliyorum. Bir yol var, yeşil gözlerimin gözlerine şarkı söylemek kısmeti yolunda sana bana bir yaşam gerçeği var.

Farkına var...

Kimin yolundaysam ve kimin kalbindeysem umurumun dağları ona yıkılır.

Ben, senli sevdanın bahar yanına talibim.

Başka hiçbir şey ve hiçbir kimse umurumda değil.

Sevgilim, kalemimin hayalet umutlarında bir bana görünmez mutlulukların varsa sevmek şarkısı şu an noktamda son bulsun.

Çünkü şarkılar seninle, şiirler seninle, yaşam ise senin bendeki güzelliğinle güzel.

Seni senden alamadığım kalbinin can damarından daha çok seviyorum.

Söyletme sevdanın aşk acısını kaleme.

Bir kalp atışında günaydın, bir aşk savaşında iyi gecelerimsin işte...

Dilara AKSOY

 

( Hayal Et başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 20.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.