Günlerdir hırsızlık suçundan  aranan genç yakalanıp tutuklanır ve hakim karşısına çıkartılır,hakim ile arasında,hayat dersi niteliğinde, ilginç şu diyaloglar geçer:

-Dükkandan ne çaldın?
-Para.
-Adamın bir engelli kızı var,onun  ilaç parasını;okula giden iki çocuğunun harçlıklarını çaldın.Anlat,nasıl gerçekleştirdin bu olayı?

-Gece yarısıydı,sokaktan el ayak çekilince elimdeki küçük bir demir çubukla  kapıyı açmaya çalıştım ve kapının kolunu kırdım ama yine açamadım,pencereyi kırdım ve penceredeki korkuluğu  biraz genişleterek içeri girdim.
-Sen sadece kapıyı ve pencereyi kırmadın,halkın  gençlere olan inancını da kırdın.Sana kimler yardım etti?
-Kimsenin suçu yok hakim bey, tek başıma yaptım.
-İki ayağın,iki gözün,iki kolun,iki kulağın sana yardım etmedi mi,neden onları yok sayıyorsun ve gün gelip onların da konuşabileceğini  neden düşünmüyorsun?

( Hırsız başlıklı yazı berberce tarafından 17.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.