Aşkın mevsimi  mi olurmuş,demeyin,olur,bu, hangi mevsimde aşık olunur hangi mevsimde aşık olunmaz  anlamında  değil.

Kalbin küt küt attığı,gözlerin ve zihnin her yerde onu aradığı,için içe sığmadığı dönem aşkın ilk baharıdır,heyecanlıdır.
"Seni görmeden yapamıyorum,sesini duymadan duramıyorum,sensiz olamıyorum,sensiz yaşayamam"diye başlayan cümlerin sıkça kullanıldığı ve hayallerin kurulduğu,her şeyin güllük gülüstanlık görüldüğü dönemdir.

Gizli saklı buluşmaların ve  konuşmaların yaşandığı,el ele dolaşıp  gözgöze olmadan bir saniyenin bile geçmediği,aşkın da sevişmenin de zirve yaptığı dönem,aşkın yazıdır ve hızlıdır.
"Aradığım aşkı buldum,seninle çok mutluyum,bir daha dünyaya gelmek olsaydı seni arar bulur yine seninle evlenirdim."

Araştırmaların,eleştirilerin,burun kıvırmaların,bahaneler bulmaların,kıyaslamaların, tartışmaların ve pişmanlıkların yaşandığı dönem,aşkın son baharıdır ve yıpratır.Tanıyorum dediklerinizin  gerçek yüzleri ortaya  çıkmıştır çünki.


"Sen  karşıma çıkan en nankör şeytanmışsın.

Tüm yaşanılan güzel günlerin toz duman edildiği,iki sevgilinin iki düşman olduğu,kırgınlıkların ve küskünlüklerin yaşandığı, yatakları ayırma,odaları ayırma en sonunda boşanmalarla sonuçlanan dönem,aşkın kışıdır,acıdır.kapanmaz yaradır.


( Aşkın Dört Mevsimi başlıklı yazı berberce tarafından 17.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.