Uzun zamandan sonra ilk defa yaşadığımı hissediyorum sevgilim. Kalbinin en ufak köşesinde yer bulabildiğimi hissetmenin mutluluğu bu. Artık biliyorum; ben de sende sevda umudunun farklılığındayım.

Kalbim, atmayı unutmuştu artık onu durduramıyorum. Sen sevgilim, varımın yoğumun şerefli yanısın. Seni sevmenin en mutlu ânındayım.

Seni seviyorum. Bu kez hiçbir acabayı katmayacağım hiçbir pişmanlığın ve kuruntunun adresi olmayacak aşk.

İzin vereceğim sevip sevilmeye. Sen sevgilim, kalbimin en güzel resmisin.

Artık hazırım seni seninle yaşamaya.

Fırtınada sana uçup, kasırgada kalbinin yuvasındaki cennette olacağım.

Bırakma beni sol köşenden , hiç yollama beni. Gitmeme izin verme.

Sevgilim, sen kalbimin sükut imkanlı can duvarı; duvarlar yıkılsa da canına ulaşsam derken artık oradayım.

Bırakma sevgilim, kalbinin yolunu açtığın imkânca sendeyim.

Kapattım gözümü; kalbim ne kadar çok atarsa o kadar çok sendeyim.

Sevgilim, sen ve ben biz yolunda can olduk.

Bırakmam, yine sende; hep sendeyim.

Dilara AKSOY

( Aşk Resmi başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 13.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.