O yaşlara geldiğimizde gözümüz görüp yazı yazabilecek,kitap okuyabilecek miyiz  acaba?Hareketlerimizde,eylemlerimizde ve düşüncelerimizde elbette farklılıklar olacaktır ama yürüyebilecek miyiz?

"Yaş yetmiş iş bitmiş"derler ya külliyen yalan,eskidendi o,ilerleyen teknoloji sayesinde insan ömrü de uzadı.Ben ihtiyar delikanlılar diyorum onlara.

Beli bükülmüş,elinde baston,gözlüksüz  adım atamayan,dişleri ve saçları dökülmüş,ak sakallı, kasketli veya başında takkesi,aklı dengesi yerinde olmayan,altına kaçıran ve çeşitli sağlık sorunlarıyla baş etmeye çalışan kimseler anlaşılırdı eskiden yaş yetmiş denilince.

Geçen hafta büyük umutlarla Beşiktaş'ın başına getirilen Şenol Güneş 70 yaşında.

Kendisinden hayli küçük birisiyle evlenip yeni tarzıyla gündem olan eski hakem,spor yazarı ve  futbol yorumcusu Erman Toroğlu 73 yaşında

Amerika Birleşik Devletleri başkamı Joe Biden 79 yaşında.

Rusya Devlet başkanı Vladimir Putin 70 yaşında.

Çin Devlet Başkanı Xi Jinping 69 yaşında.

İtalya Cumhurbaşkanı Sergio Mattarella 81 yaşında.

Cumhurbaşkanımız Recep  Tayyip Erdoğan 68 yaşında.

Bunlar dünya liderlerinden bazıları.

Ajda Pekkan 76  ve İbrahim Tatlıses 70 yaşında.

Daha nice sanatçılar,yazarlar,futbolcular,liderler..Yaşlarına bakarak hüküm  vermemek en güvenilir yol olsa gerek çünkü akıl yaşta değil baştadır.
( Yaş Yetmiş başlıklı yazı berberce tarafından 11.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.