YÖNETİM PAYLAŞILDIKÇA GÜZELDİR.. 
Yönetim paylaşılmadıkça ganimettir. Toplum parçalardan oluşur.Paramparça olan değil,ya da  parçalanarak dağıtılmış parçalardan değil.. Kendini İfade eden, daha iyi ifade etmek isteyen düzenli parçalardan oluşur..
Kurt köpeği sahibi olmanın bir anlamı vardır.. Hayvan sevgisi, asalete önem verişiniz, güçün hayatınızda önemli yer işgal ettiği, güvenliğinde güç kadar önem arzettiği gibi anlamlar taşır..Bu size mahsus alandır..
Kurt köpeği Sahipleri derneğine kurucu olduğunuzda ya da üye olarak katılım sağlağığınızda sosyalleşme yolunda bir adım attınız demektir..
Sivil toplum örgütü(stö) olarak kurt köpeklerıne ilişkin eğitim programlarının düzenlenmesi, ırklarının korunması için başı boş gezenlerinin kısırlaştırılması, eşdeğer ırkla üremesinin sağlanması taleplerinizle artık siyasal bir davranış içerisine de girmiş olursunuz..
Köpek mamalarına yapılan fahiş zamlar"mama yapımında atık madde kullanımı "olduğu halde altın madeni kullanılıyormuş gibi muamele yapılmasına itirazların artık ekonomik davranma yeteneğini de sana kazandırmış olur.Yani sosyalleşme ile siyasal araçlara nufuz etme yeteneği kazanmış olursunuz.. 
Siyasi partiler sadece siyaset yapar demek gaflettir.Stö ler, baskı gurupları olarak siyasi davranışlar üzerinde etkilidirler.Yeter ki tek taraflı örgütlenme olmasın yada örgür içinde siyasi mahfiller belirleyici olmasın. . Bireysel olarak sağcı olabilirsin ama hayvan yemlerine yapılan zamlar dolayısı ile ekonomin  sarsıldığı ve köpeğine bakamadığın için muhalif gibi davranabilirsin..Hayvan Hakkı yönünden muhalif olman senin hukumet karşıtı olduğun anlamına gelmez...Böyle bir çarpık ilişki kurum olarak partiyi, psişik açıdan etkilemez ama senin üzerinde travma etkisi yaratır..
Konuyu genişleterek,mercek altına aldığında mülteci akınına karşı duruşun vardır. Ama partinin  Dış ilişkilerdeki becerisi senin hoşuna gidebilir...Atatürk gibi topluma ait genel değerlere karşı olumsuz bakış açısı senin derinden yaralar ama diğer moral değerlere karşı abartılı yaklaşımı da sende haz duygularına sebep olabilir.. 
Parti içi davranışların dışa yansıması birey olsa idi partinin psişik rahatsızlıkları onun davranış bozukluğuna sebep oluyor  seklinde psikologlarca tanı konabilirdi.. Menfaat dünyası ve gerçekler bu tanıyı koymaya engel teşkil ediyor.. Senin algılamanda bozukluk yaratan bu hali  çözümlemediğin takdirde dış yansıması senin psişik bozukluğun olarak ortaya çıkacağı kaçınılmazdır.Kişisel davranış bozukluklarının toplamı matematiksel olarak olmasa da toplumun genel davranış bozukluğu olarak karşımıza çıkar.. 
O halde ekmek fiyatı ile ilgili zam karşıtını kişisel davranış olarak göstermek yerine üye olduğun zam karşıtı Dernek yolu ile göstermen senin doğallığına halel getirmez.Aksine davranman gerektiği gibi davranmadığın için aile içi, iş çevresi gibi iç  ilişkilerinde bu durum belirleyici hale dönüşür.. Ya da  3.cinslere karşı mensubu olduğun parti nin sempati gösterisini kabul etmezsin doğrudan katli vacip dersin bununla ilgili kurulmuş STÖ ile bu davranış kalıbına uygun davranırsın ve zaman içerisinddie siyasi partilerin o da benim bu da benim ilgi alanım diyerek i*neliğe bile siyaSi bir duruş kazandırması nın önüne geçilmiş ve toplu halde toplumsal davranış bozukluğu engellenmiş  olur..
Yoksa her partinin her şeye maydonoz olduğu, ilkelerin rafa kaldırıldığı, yavşaklar arası ilişkiler ağına hoş geldin demek zorunda kalacagız.. 

Torun Halil
( Yönetim Paylaştıkça Güzeldir başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.