Ne ünlü bir futbolcuyum ne ünlü bir sanatçıyım ne politikacıyım   ne  zengin bir iş adamıyım ne de duayen bir  yazarım,sıradan bir vatandaşım ama mutluyum,zaten mutlu olabilmek için bunları olmanıza gerek yok,mutlu olmanın bir formülü de yok.

Övünmeyi ve övmeyi   sevmediğim gibi övünenleri de sevmem hangi konuda olursa olursun.

Neden mi mutluyum?

Terfi almak ya da başka amaçlarım için hiç bir patrona veya müdüre yalakalık yapmadığım için.

Yaşıtlarımla,akrabalarımla,komşularımla ve  arkadaşlarımla kendimi kıyaslamadığım için.

Herkes başkalarına hükmetmeye  çalışırken ben kendi iç dünyama yönelip çılgın istek ve arzularıma dizgin vurduğum için.

Bedenimi geliştirmekten ziyade zihnimi  geliştirmeye odaklandığım için.

Kimseye doğrularımı  dayatmadığım  gibi kimsenin de doğrusunu zorla kabul etmediğim için.

Bağırmadan,kızmadan ve alınmadan tartışabilip kendimi ifade edebildiğim için.

Hayallerim elbette var fakat insanlara karşı beklentim olmadığı için.

"Bu niye böyle?"diyerek kimseyi sözlerinden ya da eylemlerinden dolayı yargılamadığım için.

Nefsime yenik düşük  kimseyle yarışmadığım için.Çünkü yenilgi  insanı felakete götürür.

Artık eskisi gibi kızmıyorum,kızamıyorum ne derlerse desinler boynumu büküp geçiyorum,üstesinden gelemediğim işleri oluruna bıraktığım için.

Söyledim ya mutlu olmanın bir kuralı  yok,insan çay simitle de mutlu olabilir,kuru bir soğanla da.Sorunu yaratan bizler olduğumuza göre sorunu çözecek olan yine bizleriz o yüzden çareyi uzaktan  aramak yerine kendimizde aramalıyız.

Sıra şimdi sizde,"neden  mutlusunuz" ya da "neden mutsuzsunuz?"
( Neden Mutluyum başlıklı yazı berberce tarafından 11.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.